המירוץ ל-CARRERA

TAG HEUER CARRERA

27 באוגוסט 2012

כמחווה לסדרת שעוני הכרונוגרף הקלאסית CARRERA לבית TAG HEUER, אשר הושקה לראשונה בשנת 1963 ברוח מרוץ המכוניות המיתולוגי CARRERA, מותג השעונים מציג את הקולקציה החדשה והמשודרגת של השעונים הנוסטלגיים

סדרת שעוני CARRERA של TAG (טאג) הושקה לראשונה בשנת 1963 ברוח מרוץ המכוניות המיתולוגי CARRERA, אשר משך אליו את גדולי הנהגים משנות ה-50'. הצלחת השעונים הייתה מיידית, הם הפכו לאגדה ולשם דבר בעיקר בשל עיצובם, שהותאמו לנהגי המרוץ וכללו בתי שעון קריאים וגדולים במיוחד, עמידים בפני מים ובולמי זעזועים.

אחת הסדרות הבולטות בקולקציה החדשה, ה-rose gold, מכילה שעוני כרונוגרף אלגנטיים במיוחד עם בית שעון בקוטר 41 מ"מ (בדיוק כמו העיצוב המקורי) העשוי זהב ורוד 18 קראט, חוגה בגוון כסוף או אפור-פחם ורצועה מעור תנין שחור או אפור. על אף עיצובם הקלאסי, השעונים בסדרה הינם שעוני ספורט לכל דבר וכוללים את ה-tachymeter, המאפשר לחשב מהירות ריצה/הליכה של שניות, דקות ואף שעות - ביחס למרחק.

מרוץ המכוניות תמיד יהווה את ההשראה לקולקציית השעונים CARRERA, אך הטכנולוגיה המתקדמת בתחום השעונים מצעידה אותה קדימה. דוגמא לכך היא שעון הכרונוגרף Calibre 1887 החדש, אשר על אף שעוצב בהשראת שעון ה-CARRERA המקורי משנות ה-60', השעון כולל אלמנטים חדשניים והורכב מ-320 רכיבים (!).

TAG HEUER CARRERA
השעון המורכב מ-320 (!) חלקים

סדרת שעונים נוספת בקולקציה החדשה עוצבה בקווים אלגנטיים, מודרניים, נקיים ופשוטים יותר, עם בית שעון בקוטר של 43 מ"מ. השעונים בסדרה בעלי חוגה מזהב ורוד, בית שעון עשוי מתכת והם מכילים 3 מונים: שעות, דקות ושניות. רצועתם ניתנת לבחירה, כאשר האפשרויות הקיימות הן רצועה חומה העשויה עור תנין או צמיד מרצועות מתכתיות.

החל מ-21,300 ש"ח

להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובחרות

TAG Heuer- אדוארד הוויר נמשך מילדותו לנושא הזמן. בשנת 1860, והוא בן 20 בלבד, פתח את בית המלאכה הראשון שלו לשעונים, מתוך מטרה לשפר את תחום מדידת הזמן. תשע שנים לאחר מכן המציא הוויר את מנגנון ה crown winding הראשון עבור שעוני כיס, שאפשר למתוח את השעונים באמצעות קפיץ ולהגביר את יעילותם. מאז הפך המנגנון לאלמנט הכרחי בעולם השעונים. שיפורים וטכנולוגיה מתקדמת, הפכו את המותג עם השנים למוביל בתחומו ובין לקוחותיו הידועים, נשיא ארה"ב הארי ס. טרומן, הנסיך השוויצרי וויליאם, גנרל אייזנהאואר, נשיא ארצות הברית ברק אובאמה ועוד. TAG HEUER ידוע בקשר חם ורב שנים עם עולם מרוצי מכוניות. בשנת 1960 הושק שעון הCARRERA- כמחווה למרוץ שהתקיים באותן שנים. הפיכתם של מנצחי הגרנד פרי לפרזנטורים של TAG הפכה מאז למסורת. בין המציגים: פרננדו אלונסו, איירון סנה , לואיס המילטון ואחרים. בין הפרזנטורים הבולטים של המותג בשנים האחרונות ליאונרדו דיקפריו ,בראד פיט ,מאט דיימון ,טייגר וודס ,מריה שראפובה , אומה טורמן, לואיס המילטון ועוד.

עוד בלייף סטייל

עוד חדשות