מכונות משחקים: שני דגמים חדשים בסדרת מחשבי הגיימרים ASUS G

שני הדגמים החדשים: G55 ו- G75 כוללים את מעבדי הדור השלישי Intel® Core™ i7, מסוג IVY Bridge, אשר חברת ASUS היא הראשונה לשלבם במוצר הנמכר בישראל.

ASUS G

10 במאי 2012

חברת ASUS, קונצרן המחשבים העולמי, ממשיכה להוביל ולהגדיר מחדש את שוק מחשבי הגיימרים עם השקת שני דגמים חדשים בסדרת המחשבים הניידים (Notebooks) לגיימרים, בעלי חומרה מתקדמת ומלאת עוצמה, מסך תלת מימד ועיצוב מוקפד.

שני הדגמים החדשים בסדרה, G55 ו- G75, כוללים את מעבדי הדור השלישי Intel® Core™ i7, מסוג IVY Bridge, אשר חברת ASUS היא הראשונה לשלבם במוצר הנמכר בישראל. עוד כוללים הדגמים כרטיס גרפי NVIDIA® GeForce® GTX, בעל נפח זיכרון GDDR5 VRAM של עד 3GB, ומסך תלת מימד בטכנולוגיית Full HD. שני הדגמים מצוידים במשקפי תלת מימד ובטכנולוגיית האודיו הבלעדית ל ASUS: SonicMaster Lite audio, לחוויית מולטימדיה מקיפה ומושלמת. עוד כוללים הדגמים מנגנון תרמי לאוורור המחשב, מה שמבטיח חווית משחק ארוכה ומהנה יותר.

גם בסדרת מחשבי הגיימרים ממשיכה חברת ASUS לקבוע סטנדרטים חדשים של עיצוב יוצא דופן ושני הדגמים החדשים בסדרה G מעוצבים בהשראת מטוס החמקן ומגיעים במארז קומפקטי מפוסל בגימור מט. המקלדת מעוצבת באופן המבטיח מקסימום תוצאות במשחק: עם תאורה אחורית ומקשי חצים מבודדים.

דגם G55 3D מגיע עם מסך תלת מימד בגודל 15.6" וזיכרון פנימי עד 8 GB. דגם G75 3D מגיע עם מסך תלת מימד בגודל 17.3" וזיכרון פנימי של עד 16GB. שני הדגמים מצוידים במערכת ההפעלה Windows® 7 Home Premium, מצלמת HD מובנית לצילום סטילס ווידאו, יציאת HDMI וסוללת 8 תאים Li-ion 74WH.

את הדגמים ניתן להשיג בכל רשתות השיווק הנבחרות עם אחריות בינלאומית לשלוש שנים, הכוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח ע"י שליח ללא כל תוספת תשלום.

מחירים לצרכן כולל מע"מ:
ASUS G55- החל מ 8,990 ₪.
ASUS G75 – החל מ- 10,490 ₪.