כוכב על היד

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

RADO DiaStar




26 במרץ 2012

מותג שעוני היוקרה השוויצרי RADO מחדש את קולקציית השעונים שעוצבה כמחווה לשעון ה- DiaStar האייקוני שלו משנות ה-60 עם פריטים חדשים ואלגנטיים שעוצבו בהשראתו, כאשר החידוש בהם הוא החומרים מהם עשויים, מתכת וקרמיקה בצבעים שונים.



שעון ה-DiaStar שהשיק המותג בשנת 1962 היה לשעון היד הראשון בעולם שעשוי מקרמיקה עמידה בפני שריטות, כאשר גוף השעון היה עשוי פלדת אל חלד והציפוי החיצוני מקרמיקה שהעניקה לשעון ברק מטאלי. מאז, פיתח המותג שלל חידושים וכעת בית השעון של שעוני המהדורה החדשה עשויים מקרמיקה כחולה או שחורה. בדומה לעיצוב המקורי משנות ה-60, שעוני הסדרה מאופיינים גם הם בבית שעון במבנה אליפסי בגימור מאט, כאשר מגוון הרצועות הכולל PVD זהוב, גומי שחור, מתכת או מתכת בשילוב פס קרמי מחליף את רצועת החוליות המקורית וחוגת שעון תואמת וספורטיבית הכוללת תתי מונה, משווים להם מראה עכשווי.



RADO DiaStar

חוגת השעונים מעוצבת בסגנון על-זמני ואלגנטי, קוטר בית השעון מעניק לשעון נוכחות במידה XL עם 42 מ"מ והשעונים עמידים במים עד 200 מטרים.

השקת הסדרה החדשה הינה חלק מהאסטרטגיה החדשה שמציגה RADO בשנה האחרונה הכוללת שיתופי פעולה ייחודים עם מעצבים מובילים כדוגמת ג'ספר מוריסון וכחלק מרצונה להדגשת פנייה לקהל רחב יותר בהדגשת קו עיצובי מודרני.

החל מ-11,610 ש"ח ועד ל-25,452 ש"ח





חזרה לאופנה וסטייל

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח