הולכים על הזמן

MONTBLANC TimeWalker

23 ביולי 2012

עם עיצוב אוונגרדי ונקי המשווה לכל גבר ניחוח יוקרתי ומראה קלאסי ועל-זמני, המותג היוקרתי MONTBLANC מרענן את סדרת שעוני הגברים המוכרת TimeWalker עם דגמים חדשים.

אפילו במבט חטוף בשעוני הכרונוגרף החדשים בסדרה, בדומה לקודמיהם, ניתן לשים לב בעבודה הרבה שהושקעה בתכנונם וייצורם ב-Le Locle עם מגוון יכולות, החל מהפיתוח הראשוני של תנועותיהם, דרך העיצוב הנקי והמודרני שלהם וכלה בהנדסתם שהגיעה לשיאה בהרכבתם הסופית.

המאפיינים הייחודיים של השעונים הם הכרונוגרף המכאני המתקדם, ה-Calibre MB LL100 בעל ציפוי הרודיום והתנועה האוטומאטית ופונקצית ה-flyback, עצם היותם עמידים במים עד ל-30 מטרים ו-Time Zone נוסף של 24 שעות בעל תצוגת יום ולילה, המראה את הזמן של ארץ המגורים ואת הזמן המקומי בחו"ל (זה שהעונד נמצא בו באותו הרגע). תצוגת היום והלילה מדווחת האם הרגע הנתון בארץ המגורים הוא יום או לילה.

הקו העיצובי המחבר בין השעונים הינו המתכתיות המאפיינת את בית השעון עם הגימור המבריק, כאשר בחלק מן השעונים הוא עשוי טיטניום ובחלק הוא עשוי פלדת אל-חלד. לאלו מאתנו התרים אחר מראה אלגנטי יותר יתאימו השעונים בעלי הרצועות העשויות חוליות פלדת אל-חלד או אלו המשלבים זהב, ולאלו המעדיפים מראה עדין ומאופק יותר, יתאימו השעונים המתהדרים ברצועת עור תנין בצבעים שחור או חום.

מחיר: 13,874-65,000 ש"ח

להשיג בבוטיק MONTBLANC קניון רמת אביב ובבוטיק החדש בכיכר המדינה

עוד בלייף סטייל

עוד חדשות