לאחר השקת WIN8 - HP תציג בישראל מגוון רחב של פתרונות מחשוב אישי מותאמי חלונות 8

מחשבים היברידיים, טאבלטים, אוטלראבוקים וסליקבוקים

HP ElitePad 900 with Keyboard

HP ElitePad 900 with Keyboard





31 באוקטובר 2012

HP השיקה מגוון פתרונות מחשוב אישי ללקוחות פרטיים ועסקיים, שתוכננו במיוחד לעבוד עם חלונות 8 של מיקרוסופט.

מוצרי HP החדשים כוללים מחשבי נוטבוק דקים Sleekbook, מחשבים ניידים וטאבלטים, שנבנו מהחומרים הטובים ביותר, עם עיצוב אלגנטי ועם המראה והתחושה הייחודיים ל-HP.

המחשבים כוללים מאפיינים מבניים ייחודיים, כמו מחשבי לוח היברידים עם מסך מתנתק, טאבלט עסקי עם חבילת תוכנות ייחודית ל-HP (HP Smart Jackets) המסייעים להגברת הביצועים ומחשב שולחני משולב מסוג all-in-one (גוף המחשב משולב במסך). כל אלו מאפשרים למשתמשים לנצל את היתרונות של חלונות 8 בתוספת החדשנות של HP, שכוללת בין היתר את טכנולוגיית HP TouchSmart.

"מגוון המחשבים של HP, הכולל מחשבי נוטבוק, מחשבים משולבים ומחשבי PC עסקיים נועד למלא את צורכי הלקוחות שמצפים להשתדרג למערכת Windows 8 OS," אמר שי פרומקיס, מנהל מוצרי מחשוב בחטיבת המחשבים האישיים ב-HP. "לקוחות פרטיים וארגוניים יכולים עכשיו לבחור ממגוון רחב של מחשבים אישיים של HP עם תצוגות multitouch, תצורות מבנה מגוונות, עיצובים מרשימים או פתרונות ניתנים להתאמה שיענו על צרכיהם."

מחשבי המחברת של HP למשתמשים פרטיים
מחשבי הנוטבוק של HP ללקוחות פרטיים המריצים את מערכת ההפעלה חלונות 8 כוללים מחשב לוח היברידי, וכן דגמים בעלי עיצוב דק ומתוחכם. למחשבים מסך מגע בטכנולוגיית multitouch, ביצועים איכותיים ותמורה מלאה למחיר.

ה-HP ENVY x2 הוא מחשב מחברת היברידי דק במיוחד שמספק הן את כוח המחשוב של מחשב מחברת והן את גמישות ההפעלה, העיצוב והמשקל הנמוך של מחשב טאבלט. אפשר להגיד שה-HP ENVY x2 הוא מחשב נייד שמחופש לטאבלט. ניתן לנתק את המסך מהמקלדת באמצעות המחבר המגנטי, ומתקבל טאבלט לכל דבר. ה-HP ENVY x2 כולל מסך מגע HD בגודל 11.6 אינץ' (מידה אלכסונית), Beats Audio, מצלמת רשת, מצלמת סטילס בהפרדה של 8 מגה-פיקסל ותקשורת NFC. המחשב מאפשר למשתמשים לחלוק בתוכן, לרבות תמונות, אנשי קשר וכתובות אינטרנט באמצעות נגיעה פשוטה על המסך. תחילת השיווק של ה-HP ENVY x2 צפויה בדצמבר 2012, ומחירו יהיה החל מ- 4599 ₪.

ה-HP Spectrext Ultrabook™ הוא מחשב אולטרבוק מתקדם הכולל מסך בהפרדת HD (Radiance Full HD). כמו כן, יש למחשב ביצועים מעולים ועיצוב מתכתי מתוחכם. עוביו 17.9 מ"מ, והוא מחשב הנוטבוק הראשון של HP עם טכנולוגייתIntel® Thunderbolt ,המספק העברה מהירה במיוחד של מוזיקה, סרטים ונתונים להתקנים חיצוניים. ה-HP Spectrext TouchSmart Ultrabook צפוי להיות זמין בנובמבר במחיר המתחיל ב- 6199 ₪.

HP ENVY Ultrabook 4 מתאפיין במסך 14 אינץ' ברזולוציית HD, סאב-וופר עם Beats Audio וגרפיקת AMD אופציונאלית עם זיכרון גרפי בקיבולת 2 גיגה בייט. ה-HP ENVY Ultrabook 4 זמין לרכישה בחנויות המחשבים , ומחירו החל מ- 4799 ₪.

ה-HP Pavilion Sleekbook 14 וה-Pavilion Sleekbook 15 הם מחשבים ניידיםבעיצוב שחור וארגמן מרהיב, ומספק את הביצועים והפעלת היישומים שהמשתמשים צריכים באופן יומיומי, וכל זאת בעיצוב דק במיוחד. ה-HP Pavilion Sleekbook 14 וה-HP Pavilion Sleekbook 15 צפויים להימכר החל מנובמבר, ומחירם החל מ-2899 ₪.

מחשבי HP מסוג all-in-one ומחשבים שולחניים ללקוחות פרטיים
המחשבים החדשים של HP ללקוחות פרטיים כוללים מחשבים שולחניים בתצורה אחודה (ללא מארז), ומחשבים שולחנייםקונבנציונאליים (עם מארז), הכוללים טכנולוגיית multitouch ובעלי עיצוב מרהיב וביצועים חזקים.

HP ENVY x2 HP ENVY x2

ה- HP ENVY 23 כולל מסך HD 23 אינץ' בטכנולוגיית multitouch, וביצועים מעולים המתאימים לעבודה, למשחקים וכדי להישאר מחוברים לכל מה שקורה. ה-HP ENVY 23 TouchSmart AiO PC במחיר החל מ- 6599 ₪.

מחשב HP Pavilion 23 AiO הוא מחשב all-in-one בעל מסך רגיל (לא מגע) המספק ביצועים בתוך מארז קומפקטי וחסכוני במקום, ובעל מאפיינים אינטואיטיביים שיאפשרו למשתמשים לשמור על קשר עם המשפחה והחברים במחיר משתלם. ה-HP Pavilion 23 ישווק במחיר 4399 ₪.

הטאבלט העסקי:
מגוון מחשבים של HP ללקוחות עסקיים מספק ביצועים יוצאי דופן וגמישות במחיר משתלם. סדרת המחשבים העסקיים מיעלת את הפעילות העסקית והתהליכים בארגונים ממשלתיים מכל גודל.

ה- HP ElitePad 900 הוא מחשב טאבלט אמיתי לשימושים עסקיים. מציע איזון בין עיצוב לתמיכה במאפיינים הנדרשים ברשת הארגונית, כגון יכולת התקנת תוכנות ארגוניות (serviceability) או תמיכה. הטאבלט מותאם להרצת חלונות 8, והוא דק וקל במיוחד. כמו כן, הוא מספק את חבילת התוכנות HP ElitePad Smart Jackets, שמרחיבה את אפשרויות הקישוריות ומאריכה את חיי הסוללה, וכן תוספות תוכנה (add-ons) ייחודיות המאפשרות התאמה של המחשב לשימושים מיוחדים. תחילת השיווק של ה-HP ElitePad 900 צפויה בינואר 2013. המחיר יפורסם סמוך למועד תחילת השיווק.

ה-HP EliteBook Folio 9470m Ultrabook הוא מחשב דק, קל ויעיל במיוחד. המחשב מותאם להתחבר לעמדות במשרדים (docking) ומאפשר החלפה קלה של הסוללה. ה-HP EliteBook Folio 9470m Ultrabook מחיר יפורסם בהמשך.

התמיכה של HP
HP מספקת ללקוחותיה מגוון ערוצי תמיכה ומשאבים פשוטים וקלים לשימוש המסייעים במעבר לחלונות 8 ומאפשרים לנצל עד תום את הפוטנציאל הטמון במחשבי HP. הכלים והמשאבים כוללים:

• HP Support Assistant - כלי המותקן על מוצרי החברה, ומספק את כל העזרה הנדרשת כדי לתחזק את המחשבים האישיים, וכן למנוע ולטפל בבעיות תוך שימוש באפשרות עזרה עצמית, שמתעדכנת אוטומטית.

• HP מקימה דף אינטרנט ייעודי לתמיכה במעבר לחלונות 8, שיסייע ללקוחות לשדרג למערכת ההפעלה החדשה, להשיג את מנהלי ההתקן (דרייברים) הנדרשים למוצרי HP מיד עם תחילת הפצתם, ויאפשר חיפוש תשובות לשאלות נוספות הקשורות בחלונות 8 על ידי ביקור בכתובת www.hp.com/go/win8support.

• סרטוני הדרכה לסיוע בקשר לפתרונות הדפסה ניתן למצוא ב- www.youtube.com/hpprintersupport, וסרטונים בנושאי מחשוב ב- www.youtube.com/howto4u.

• אשף ההתקנה Printer Install Wizard של HP יהיה זמין למרבית הלקוחות של מוצרי ההדפסה, ויסייע ללקוחות לבחור ולהתקין את מנהלי ההתקן הנדרשים. ה-Printer Install Wizard צפוי להיות זמין בדף התמיכה.

עוד בגאדג'טס

עוד חדשות