HP משיקה סדרת מוצרי מסך מגע חדשים

HP מציגה אולטראבוקים חדשים וטאבלט היברידי המשמש גם כמחשב נייד

HP ENVY TouchSmart Ultrabook 4 Win8 screen

HP ENVY TouchSmart Ultrabook 4 Win8 screen





30 באוגוסט 2012

HP משיקה סדרת מוצרי מסך מגע חדשים וביניהם שני מחשבי אולטרא בוק ומחשב היברידי מעוצב המשמש כטאבלט וכמחשב נייד

ה-HP ENVY x2 הנו מחשב היברידי חזק ודק במיוחד המספק שני יתרונות במוצר אחד; ל-Envy x2 מסך מגנטי אשר יכול להתנתק מן המקלדת אליה הוא מחובר ולהפוך לטאבלט עצמאי. הלקוחות לא צריכים לבחור יותר בין מוצר שמאפשר להם ליצור תכנים ולעבוד לבין מוצר המשמש למטרות בידור, הם יכולים לקבל את השניים במוצר אחד.

ה-HP Spectre touchsmart Ultrabook וה-HP Envy touchsmart Ultrabook 4 מביאים את היתרונות ונוחיות של מסך המגע למחשב. אלה הם המוצרים הראשונים של HP המושקים ביחד עם מערכת ההפעלה Windows 8. במהלך השנה HP תציג מוצרים נוספים שיתווספו לסדרה.

HP ENVY x2 HP ENVY x2

HP Envy X2 - המוצר הנכון בזמן הנכון ובמקום הנכון
ה-HP Envy x2 פותר את דילמת "האם להביא את הטאבלט או את הלפטופ שלי? הלקוחות מקבלים את כוח העבודה של מחשב נייד ואת החופש היצירתי, הדינמי וקל המשקל של הטאבלט.

ה-Envy x 2 שוקל 1.4 ק"ג וכשהמסך מופרד, הוא שוקל 710 גרם בלבד. כטאבלט בעל מסך HD בגודל 11.6 אינץ' (29.4 ס"מ), צרכנים יכולים ליהנות מתקשורת אינטראקטיבית עם מערכת ההפעלה החדשה Windows 8. הטאבלט בעל זווית צפייה רחבה ו- 400 nit IPS Panel המספק חווית צפייה מעולה בפנים ובחוץ. את החוויה משלימה מצלמת 8 מגה פיקסל בעלת יכולת צילום גבוהה של וידיאו וסטילס.

ל-Envy x 2 מערכת Beats Audio בעלת צליל עשיר ואיכותי ועט stylus אופציונאלית המאפשרת לכתוב ולצייר בדיוק רב. אפליקציית הצילום של HP המובנית במחשב מאפשרת לחלוק תמונות באופן מיידי עם מספר מחשבים ורשתות חברתיות במקביל לצד אפשרויות עריכה בסיסיות. זיכרון מובנה משודרג הופך את ה Envy x2 לאמין יותר ובעל יכולת מהירה יותר להפעלה מחדש. טכנולוגיית ה-NFC (Near field communication) המובנית במחשב מאפשר לחלוק מידע, תמונות, אנשי קשר, כתובת URL בעזרת לחיצת מקש מהירה ופשוטה.

חווית מגע איכותית:

HP Spectre XT TouchSmart Ultrabook—a premium touch experience
HP משיקה אולטרהבוק TouchSmart עם מסך מגע מולטי-טאץ' אינטגרטיבי מבוסס מערכת ההפעלה החדשה Windows 8 המיועדת להפעלה באמצעות מגע. למחשב החדש מסך מגע מולטי-טאץ' Full HD בגודל 15.6", משקל 2.16 ק"ג, עם טכנולוגיתIPS והוא מספק ביצועים חזקים והפעלה אופטימאלית ללא מקלדת ועכבר.

למחשב מראה מתוחכם ואלגנטי בעיצוב מתכתי ומצופה זכוכית מקצה לקצה, עם בסיס רך למגע לנוחות ואחיזה טובה, משטח מגע מזכוכית ורמקולים מוטים/שקועים של Beats Audio לצליל עשיר.

בנוסף, המחשב החדש של HP מצויד בטכנולוגית ThunderboltTM של אינטל להעברה מהירה של מידע להתקנים חיצוניים. טכנולוגיית ה- USB Boost של HP מטעינה את המחשב באמצעות התקני ה- USB כשהמחשב כבוי או מופעל.

לאולטרה בוק החדש גם מעבד אינטל CoreT, טכנולוגית אבטחת הזהות וטכנולוגיית הגנה מפני גניבה. כמו כן, ישנן יכולות חדשניות בפיתוח בלעדי של HP כגון CoolSense לקירור המחשב, ה-; Imagepad לתנועות וניווט מדויקים במולטי-טאץ'.

הקנאה החדשה – HP ENVY 4 אולטרה בוק TouchSmart
המחשב החדש בסדרת ה- Envy של HP הידועה בעיצוב הנקי, מציע עיצוב מתכתי המושך את העין. למחשב מסך HD בגודל "14, עובי של 23 מ"מ ומשקל של 2.16 ק"ג, והוא מצויד במקלדת עם תאורה אחורית, סוללה הפועלת עד 8 שעות וסאבוופר מהדהד של Beats Audio שנותן בוסט מהנה לכל המעוניין.

ה-HP TouchSmart ENVY Ultrabook 4 מספק ביצועים חזקים עם מעבדי אינטל החדישים ביותר וכן הטכנולוגיות הנוספות של אינטל ושל HP הזמינות גם בדגם ה- TouchSmart SpectreXT Ultrabook. כגון ה- CoolSense , Imagepad ו- TrueVision HD Webcam.