Iomega הכריזה על ספינת הדגל החדשה במערך האחסון ברשת עבור עסקים קטנים ובינוניים, משרדים, סניפים מרוחקים וארגונים מבוזרים

StorCenter px12-450r NAS החדש של Iomega מציג את חידושי החומרה והתוכנה העדכניים ביותר לפתרונות אחסון ברשת

Iomega StorCenter px12-350r NAS

28 במאי 2012

Iomega, חברה בבעלות EMC, ספקית עולמית לפתרונות אחסון לעסקים קטנים ובינוניים, הכריזה על Iomega StorCenter px12-450r Network Storage Array החדש, פתרון אחסון מידע ברשת, המיועד לעסקים קטנים ובינוניים, התקנות במשרדים, סניפים מרוחקים וארגונים מבוזרים. ה-StorCenter px12-450r מציג את משפחת מעבדי Xeon E3-1200 v2 החדשה של אינטל ומצויד ב-8 גיגהבייט זכרון RAM, והכנה לדיסקים קשיחים בנפח 4 טרהבייט וכן חיבור Ethernet במהירות 10 גיגהביט לרשת. StorCenter px12-450r עושה שימוש בגירסה האחרונה של תוכנת LifeLine - מערכת הפעלה מתקדמת של EMC ,שמנגישה את המומחיות הארגונית ויכולות מיחשוב הענן של EMC למגוון רחב של משתמשים.

StorCenter px12-450r Network Storage Array החדש מתוכנן לספק מענה למטלות מתקדמות, דוגמת dedupe, VDI, אפליקציות מסדי נתונים ואפליקציות מבוססות אחסון. בין היישומים החדשים אפשר למנות, למשל, את מערכות ניהול וידאו (VMS) למעקב ו-VirusScan Enterprise של מקאפי, שיפעל באופן מקומי על גבי האחסון.

"איומגה ממשיכה להרחיב את סדרת מוצרי PX series NAS בעלי הביצועים הגבוהים, על מנת לספק מענה לדרישות האחסון של לקוחותינו בשוק העסקים הקטנים והבינוניים", אמר מייק ניקזאד, סמנכ"ל התפעול בחברת Iomega. "המוצר הזה, StorCenter px12-450r שליבתו מבוססת על ארכיטקטורת העיבוד החדשה ביותר של אינטל, שהוכרזה רק לאחרונה, מאפשרת ל-Iomega להיות הראשונה המציעה את הביצועים הגבוהים ביותר ואת התמורה הטובה ביותר בקטגוריה הזו. ה-StorCenter px12-450r, אשר כולל אפשרויות אחסון סקלבילי ברמת השרת, מתוכנן בצורה שתתמוך בדרישות האחסון בענן בדהדופליקציה מובנית ובכל מוצרי הווירטואליזציה שבשוק, יחד עם נפח גדול המתאים גם לדרישות אחסון והרחבת אפליקציות עתידיות".

בהכרזה זו מספר תקדימים: ראשית שימוש במעבד Xeon E3 1200 V2 BRIDGE IVY שהוכרז רק לאחרונה ע"י אינטל, לביצועים ללא תחרות, מוצר אנטיוירוס מובנה של מקאפי להגנה מקומית על המידע , שימוש בדיסקים רבי נפח 4TB עד ל 48TB במארז, יכולת ערוצי10GbE להעברת נתונים במהירויות גבוהות ביותר.

אין עוררין על כך שזו המערכת המהירה והמתקדמת ביותר המיועדת לשוק ה-SMB ולמערכות מבוזרות של ארגונים גדולים.

Iomega, חברה בבעלות EMC2, הינה ספקית עולמית מובילה וחדשנית של פתרונות אחסון לעסקים קטנים ובינוניים, משרדים ביתיים וצרכנים פרטיים. מאז הוקמה בשנת 1980, מכרה החברה יותר מ-425 מליון התקנים ודיסקים לאחסון דיגיטלי. כיום, פורטפוליו המוצרים של החברה כולל פתרונות אחסון ברשת המיישמים טכנולוגיות מובילות של EMC וכן "ענן אישי" , מגוון כוננים חיצוניים, כונני מולטימדיה ומוצר ייחודי לטעינה וגיבוי של iPhone SuperHero: . www.iomega.com/

EMC2 הינה חברה ציבורית (NYSE: EMC), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות המאפשרות לעסקים ולספקי שירותים לשנות את דרך פעולתם ולספק IT כשירות. מחשוב ענן מהווה מרכיב יסודי בגישה זו. באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים, EMC מאיצה את המסע למחשוב ענן ומסייעת לחטיבות IT לאחסן, לנהל, לנתח ולהגן על המידע - הנכס היקר ביותר שלהם - באופן גמיש, אמין, ויעיל יותר. למידע נוסף: www.emc.com

עוד באלקטרוניקה וטכנולוגיה

עוד חדשות