HP תאפשר יכולות מולטי-טאץ' ואבטחה משופרת ל-Windows על "תחנות רזות"

Windows Embedded Standard 7 Premium (WS7P) מאפשר ללקוחות לפרוס בקלות קיוסקים ומסכי מגע וליהנות מיכולת ניהול משופרת

HP thin client family t510, t610 and t610 PLUS

12 ביוני 2012

HP הודיעה היום כי תציע את Windows Embedded Standard 7 Premium: WS7p בתחנות הרזות שלה – Thin Client ללקוחות המעוניינים להרחיב את השימוש ביישומי מולטי-טאץ' כגון שילוט דיגיטלי, קמעונאות וקיוסקים בנקאיים לשירות עצמי.

היצע הוירטואליזציה של HP יוצג בתערוכת Microsoft TechEd 2012 מ-11 עד 14 ביוני, בביתן HP מס' 111 ובתערוכת TechEd Europe שתתקיים באמסטרדם מה-26 עד ה-29 ביוני.

ה-HP t610 Flexible Thin Client יהיה הראשון שיציע את WS7P, הכולל גם נעילת אבטחה משופרת, יכולות מדיה עשירות וניהול רשת יעיל יותר.

הוספת מסכי מגע הניתנים להפעלה וניהול עם Thin Client פותחת אפשרויות לקטגוריות חדשות של התקנים הניתנים להפעלה עם תחנות רזות וכן הזדמנויות עסקיות הנובעות מכך.

"HP סבורה ש-Windows Embedded Standard 7 WStP מצוין לעסקים שרוצים להוסיף מסכי מגע או להתאים את מדיניות בקרת הגישה של הלקוחות ביעילות רבה יותר," אמר קובי אלבז, מנהל היחידה העסקית לפתרונות לקוח בקבוצת המערכות האישיות של HP באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. "הרב-תכליתיות המשופרת של מערכת ההפעלה המשובצת תספק ללקוחות המשתמשים בתחנות רזות של HP אפשרויות חדשות לחיזוק האסטרטגיה העסקית."

אבטחת נתונים של עובדים בתנועה ניתנת לביצוע עם DirectAccess ללא צורך ב-VPN ומאפשרת למשתמשים מרוחקים להגיע בבטחה למשאבים הארגוניים. עסקים יכולים כעת להתאים את מדיניות הגישה ולפקח עליה טוב יותר עם Thin Client של HP המצוידים ב-WES.

ה-Windows Embedded Standard 7 WS7P מספק גם ריבוי שפות ומאפשר למשתמשים לבחור את שפת התצוגה המועדפת או להתקין בקלות מספר שפות אחרות. לפיכך, הוא אידיאלי לתחנות עבודה שולחניות מרובות שפות ולמשתמשים ממדינות שונות העוברים ממדינה למדינה.

תכונות נוספות שהתחנות הרזות של HP יאפשרו עם WS7P כוללות מיטוב BranchCache for WAN, המסייע לשפר את תגובתיות הרשת של יישומים ומספק למשתמשים מרוחקים חווית שימוש דומה יותר של עבודה במשרד הראשי של החברה.

זמינות
Windows Embedded Standard 7 WS7P מותקן מראש בתחנות רזות מסדרת HP t610 Flexible Series וזמין מידית.

למידע נוסף אודות התחנות הרזות של HP ופתרונות וירטואליזציה, בקרו ב- www.hp.com/go/thin and www.hp.com/go/clientvirtualization.

עוד בגאדג'טס

עוד חדשות