ה- Transformer Primeשל ASUS מגיע לישראל

הראשון בעולם בעל מעבד ארבע ליבות NVIDIA® Tegra® 3 ומערכת ההפעלה ICS אנדרואיד 4.0.

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

EeePad Transformer Prime




12 בפברואר 2012

מחשב הלוח (טאבלט) המהפכני - ASUS Eee Pad Transformer Prime מגיע לישראל ומבטיח חווית שימוש מושלמת, המאפשרת הנאה מכל העולמות: כל היתרונות של מחשב לוח קל וקטן ממדים לצד נוחות השימוש במקלדת מלאה, איכות ביצועים בלתי מתפשרת ומפרט אידיאלי:

• עובי 8.3 מ"מ בלבד, משקל 580 גר' בלבד.
• עד 18 שעות עבודה רצופות.


חברת ASUS, קונצרן המחשבים העולמי, משיקה בישראל את מחשב הלוח המהפכני - Eee Pad Transformer Prime TF201. זהו הטאבלט הראשון בעולם, בעל מעבד ארבע ליבות (NVIDIA® Tegra® 3 (quad-core והראשון בעולם הכולל את תכנית השדרוג לאנדרואיד 4.0 Ice Cream Sandwich (ICS), מערכת ההפעלה עטורת השבחים שלGoogle™ . "חברת ASUS גאה להיות החברה הראשונה, שתספק ללקוחותיה את חווית השימוש הטובה ביותר הקיימת במחשב לוח בעל מעבד ארבע ליבות, אשר כולל את מערכת ההפעלה ICS" כך הציג מנכ"ל ASUS העולמית, מר ג'וני שיי, את המכשיר החדש, באירוע ההשקה העולמי והוסיף כי "ה- Transformer Prime תוכנן ועוצב כדי להיות הטאבלט האולטימטיבי המוצע לקהל המשתמשים: למרות ממדיו הזעירים מדובר במחשב לוח חזק ועוצמתי במיוחד". הטאבלט נחשף לראשונה באירוע שותפים עסקיים של חברת NVIDIA® וזכה להתלהבות גם מצד סגן נשיא NVIDIA®, מר פיל קרמק: "ה- Transformer Prime מביא לידי ביטוי את המיטב שיש למעבד Tegra® 3 להציע ולכן אנחנו מאוד נרגשים משיתוף הפעולה המנצח עם ASUS".



דק, קל ועוצמתי
הטאבלט Eee Pad Transformer Prime TF201מספק למשתמשים ביצועים חזקים בממדים זעירים: מערכת ההפעלה עטורת השבחים ICS יחד עם מעבר הארבע ליבות Tegra® 3 מביאים את חווית המשתמש בטאבלט, שעוביו 8.3 מ"מ בלבד ומשקלו 580 גר' בלבד, לגבהים חדשים. ל- Transformer Prime מסך LED איכותי בגודל 10.1", מצלמת8MP אחורית עם פוקוס אוטומטי ותאורת פלאש, לתמונות באיכות גבוהה במיוחד, בשילוב עם יכולת צילום וידאו ב- Full HD 1080p ותאורה אחורית עם חיישן CMOS וחריץ F/2.4, לשיפור בהירות התמונה. בחיבור לתחנת העגינה מאפשר מחשב הלוח של ASUS עבודה נוחה על מקלדת מלאה וחיי סוללה של עד 18 שעות עבודה רצופות.



חוויות מולטימדיה מעוצבת
הטאבלט החדש מעוצב בגימור אלומיניום מעוגל ומגיע בגוון כסוף או מוזהב. טכנולוגיית Sonic Master הבלעדית של אסוס מספקת איכות שמע העולה על זו של כל טאבלט אחר הקיים בשוק. ה- Transformer Prime מאפשר חוויית קול - תמונה מקבילה בזווית רחבה (178°) על גבי המסך האיכותי, המאפשר צפייה בתמונה חדה ומלאת חיים גם בחוץ, הודות לטכנולוגיית Super IPS+.



את השקת המוצר בישראל ילווה קמפיין "טובים השניים" בעמוד הפייסבוק של ASUS Israel:
https://www.facebook.com/AsusIsrael

מחיר לצרכן: החל מ- 2,799 ₪ (כולל מע"מ).

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק הנבחרות עם אחריות בינלאומית לשנה, האחריות כוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח ע"י שליח ללא כל תוספת תשלום.





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח