HP משיקה ב - CES את ה-Envy 14 spectre אולטרא בוק זכוכית הראשון מסדרת ה-Envy

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Envy 14 spectre




10 בינואר 2011

אניגמאטי, יוצא דופן ואלגנטי ובעל עיצוב זכוכית ייחודי ה-Envy 14 spectre מציג חוויה אסתטית השונה בתכלית מעיצובי המחשב הסטנדרטיים זאת לצד ביצועים מצוינים ושלל חידושים טכנולוגיים

• מסך גדול בן 14 אינץ' בתוך גוף בגודל 13.3 אינץ'
• מקלדת המזהה את קרבתו של משתמש ונדלקת ומתעמעמת בהתאם
• מסוגל להזרים מוזיקה לרמקולים בבית
• מייתר את השימוש בדונגלים
• 9 שעות סוללה, 20 מ"מ עובי ו- 1.8 ק"ג משקל


העיצוב החדש של ה-Spectre הנו הצהרה הקוראת תיגר על תובנות העיצוב הקונבנציונאליות ולוכדת את רוח הזמן העכשווי של יזמות, שיתוף המידע והזהות האינדיווידואלית. "זכוכית שחורה ומלוטשת מבחוץ וניגוד כסוף מבפנים הופכים את ה-Spectre ליוצא מגדר הרגיל מבחינה עיצובית" אומר לואי פרין, מנהל מוצרEMEA HP PSG "בחירת השם ל- Envy ultrabook הראשון שלנו, Spectre, נעשה בכדי שיעורר מסתורין ויספק חוויית משתמש שתמציתה- צפו לבלתי צפוי."

המסך גדול מגוף המחשב אך מותאם בתוכו באופן מושלם
ה-Spectre הנו בעובי 20 מ"מ ושוקל 1.8 ק"ג, הוא אלגנטי למראה ומוגן על ידי זכוכית קשיחה במיוחד העמידה לשריטות ובעלת שימוש נפוץ על מסכי סמארטפונים ונגני מדיה ניידים. ה-Spectre מצליח להתאים מסך גדול בן 14 אינץ' בתוך גוף בגודל 13.3 אינץ'. הדבר נשמע בלתי אפשרי אך בפועל התוצאה מרהיבה. המסך עצמו הנו HD ובעל רזולוציה ובהירות גבוהות, צבעים עשירים, וזווית צפייה רחבה במיוחד ביחס לניידים מסורתיים.



מקלדת המחשב מזהה נוכחות משתמש
מקלדת ה-Spectre מאובזרת בתאורה אחורית חכמה המזהה את קרבתו של משתמש ונדלקת ומתעמעמת בהתאם. זהו חידוש ייחודי מבית היוצר של HP המעצים את האסתטיקה של המחשב ואת חוויית השימוש. טכנולוגית ה-Audio grade בשיתוף עם ה-Beats Audio של Dr. Dre מספקים לרמקולים של ה-Spectre הממוקמים בקדמת המחשב צליל מובחן ואיכותי ביותר. כפתור הווליום האנלוגי מספק לאולטרא בוק מראה רטרו מובחן וייחודי המשתלב באופן טבעי עם כפתור הסאונד החיצוני המאפשר שליטה מוחלטת בעוצמת הצליל, גם עם מסך המחשב נמצא במצב סגור.



מערכת האודיו האלחוטית המובנית בתוך המחשב מאפשרת לבצע הזרמה של מוסיקה לרמקולים אחרים הפזורים בבית, עד לארבעה מכשירים שונים לקבציי אודיו שאינם דחוסים או ישירות לכל מכשיר תואם KleerNet.

ה-Spectre מהיר בצורה לא רגילה, מצויד במעבד Intel ® Core בעל טכנולוגיית ה- Intel Rapid Start, 128 ג'יגה SSB, ואורך חיי סוללה של תשע שעות רצופות.
בנוסף, ל-Spectre מערך שלם של אמצעי קלט ופלט המייתרים את השימוש בדונגלים ובכלל זאת Gigabit Ethernet, USB 3.0, HDMI , Mini Displayport. ה-HP Imagepad מספק חוויית מגע מדויקת ומצלמת ה-HP TrueVision HD מספקת תמונות בהירות ונקיות יותר. ה-Spectre מגיע עם גרסאות מלאות ומעודכנות של פוטושופ ונורטון אנטי וירוס.
המחיר של ה-Envy 14 Spectre עומד על 1299 יורו.





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח