HP השיקה עמדות Thin Clients חדשות עם מגוון אפשרויות אבטחה, גמישות וניהול

שתי סדרות ה-Thin Clients החדשות ממחישות את הגישה של HP לפיה גם תחנות רזות צריכות לספק חווית משתמש עשירה

HP t610 with monitor setup

18 במרץ 2012

חטיבת המחשוב של HP מציגה שתי סדרות חדשות של תחנות עבודה רזות. (Thin Clients), HP t610 ו-HP t510, שמציעות גמישות גבוהה וקובעות רף חדש בביצועים ובאבטחה. לשתי התחנות הרזות מעבדים כפולי ליבה וגרפיקה באיכות HD, כמענה מושלם למשתמשים עסקיים שרוצים לגשת ליישומים הארגוניים, למידע ולשולחן העבודה האישי שלהם - מכל מקום, בסביבה הוירטואלית.

שתי סדרות ה-Thin Clients החדשות, ממחישות את התפיסה של HP לפיה בעידן הוירטואליזציה של ימינו, תחנות רזות (Thin Clients) צריכות לספק יותר מיכולות בסיסיות בלבד. לכן, HP t610 ו-HP t510 תומכות בריבוי מסכים ובריבוי חיבורים מרחוק, לצד ביצועי מולטימדיה גבוהים.

ל-HP t610 מעבד AMD G-series Fusion בעל שתי ליבות ומאיץ AMD Fusion Accelerated Processing Unit, כמו גם טכנולוגיית AMD Turbo Core. התחנה תומכת ב-Direct X11 לאפקטים בתלת מימד. לקוחות יכולים לבחור בין מארז סטנדרטי או מורחב, הכולל ממשקים רבים יותר וחיבורי PCI-express לתוספת כרטיסים שונים.

ה-HP t610 הינה סדרת ה-Thin Client הראשונה שמציעה מערכת BIOS אשר תואמת להמלצות האבטחה של NIST (המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה). התחנה מאפשרת זיהוי של המשתמש לפי דרישות מחמירות, באופן שתואם גם לסביבות עסקיות קריטיות ורגישות במיוחד. כמו כן, היא כוללת שבב אבטחה והצפנה TPM מובנה, כשכבת הגנה נוספת.

עוד ניתן לבחור בין מבחר מערכות הפעלה נפוצות לתחנות עבודה רזות, ובהן Microsoft Windows® Embedded Standard 7, Windows Embedded Standard 2009 ו-HP ThinClient enhanced Linux.

סדרת ה-HP t510 מצוידת במעבד VIA Eden X2 U4200 עם ליבה כפולה, מאיץ גרפי VIA ChromotionHD 2.0 ותמיכה מובנית בשני צגים, לחווית מולטימדיה עשירה.

שתי ההסדרות החדשות מגיעות עם זיכרון (RAM) של DDR3 1600Mhz 2GB, לעומת זיכרון של 1GB בדורות הקודמים, אופציה לאלחוט (Wireless) וכניסות USB 3.0. התחנות הרזות של HP מותאמות באופן אופטימלי לפתרונות Terminal Server, VDI ו-Cloud Computingבסביבות וירטואליזציה אשר מבוססות על Citrix XenApp, Citrix XenDesktop, Microsoft RDP 7 ו-VMware View.

קובי אלבז, מנהל פתרונות עסקיים בחטיבת המחשוב האישי ב-HP EMEA, מסר כי "תחנות העבודה הרזות והגמישות שלנו, מאפשרות לעסקים להגן על המידע ביעילות מבלי להתפשר על חווית משתמש. זאת, בזכות ביצועי וידאו וגרפיקה גבוהים, התואמים לצרכים של משתמשים מתחומי הפיננסים, הבריאות, המגזר הציבורי, הקמעונות ועוד. כמו כן, אנחנו מבטיחים אינטגרציה חלקה וניהול פשוט של תחנות העבודה הרזות, באמצעות מערך נרחב של אנשי Pre-Sale וכלי ניהול מתקדמים".

סדרות ה-HP t610 ו-HP t510, יהיו זמינות לרכישה בישראל החל מחודש מאי 2012, במגוון תצורות ומערכות הפעלה.