אופנת הנסיעות

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Montblanc Nightflight




09 באפריל 2012

חופשת הפסח כבר בעיצומה, המעלות הנמוכות שאפיינו את אירופה בחורף כבר עלו, עונת הנסיעות בפתח ואיתה גם ההתלבטויות הקבועות: איזו מזוודה לקחת? מה גודל התיק המומלץ? מה עדיף- טרולי או תיק גב? מותג היוקרה MOTBLANC משיק לקראת עונת הטיולים קולקציית תיקי נסיעות חדשה ובעלת חידושים נרחבים, כגון: שילובי חומרים שונים, משקל-קל יחסית, צבעים מגוונים השוברים את השחור המוכר, ועוד.

עבור אלו מאיתנו המעדיפים להעלות למטוס את התיק ותרים אחר מזוודות מסוג הטרולי, בקולקציה החדשה טרוליים קלי-משקל בעיצוב מודרני, אלגנטי ונקי, העשויים משי וכותנה ומשלבים עור עגל בטכנולוגיה ייחודית המעניקה למזוודות רכות וגמישות. כמו כן, לטרוליים ציפוי ג'אקארד שחור השומר מפני רטיבות ונזקים אחרים, גלגלי אלומיניום וידיות עור.

פתרון נוסף עבור אלו שאוהבים להעלות את תיק הנסיעות יחד איתם למטוס, אך לא מוכנים להסתפק בתיק-גב קטן, הינו תיקי ה-"Hold-all" בעלי תכולה רחבה במיוחד, בעיצוב קלאסי עם אבזמים כסופים. התיקים עשויים עור עגל אוסטרלי, בעלי בטנת ג'אקארד ומעוטרים בכוכב האייקוני של המותג בגימור מבריק.

Montblanc Nightflight

המותג מציג גם סדרת תיקים בשילוב גוונים מודרניים במיוחד, כמו כחול וחום, ובעלי תכולה המותאמת במיוחד לנסיעות בסופי שבוע, כך ניתן לארוז הכל בתיק מסוגנן אחד מבלי להיגרר עם כמה תיקים. בסדרה, תיקים העשויים משי או כותנה ומשולבים עור עגל, ועמידים בפני מים, כתמים ושריטות. לתיקים בטנת ג'אקארד עם הדפס שם המותג וציפוי מתכת PVD בצבע נחושת עם גימור מבריק.



Montblanc Nightflight

עוד חידוש בקולקציית תיקי הנסיעות הינו סדרת התיקים "48 שעות", אשר כשמה כן היא- מתאימה לתכולה עבור נסיעה ליומיים שלמים. התיקים בסדרה עשויים עור עגל, מכילים כיסים פנימיים וחיצוניים גדולים, רוכסנים ממתכת ו-2 רצועות עור מתכווננות, לנוחות השימוש (במידה ורכשנו פריטים נוספים במהלך הנסיעה, להם לא תכננו מקום מראש).

על מנת לא לקפח את המין הנשי, שלרוב נאלץ להיסחב עם תיקים מסורבלים שלא תואמים את הטוטאל-לוק, בקולקציה החדשה סדרת תיקי נסיעות מעוצבים ומסוגננים לנשים. התיקים בסדרה עשויים בד הפוליפרופילן בשילוב עור עגל איטלקי, מצופים שכבת PU ועמידים מאוד בפני שחיקה, מים, כתמים, שריטות ולכלוך.



Montblanc Nightflight

בנוסף לתיקי הנסיעה, שמה הקולקציה דגש גם על תיקים נלווים, כמו: תיקי רחצה, ערכות נסיעה ייחודיות לפדיקור, ערכות פוליש לנעליים ועוד, אשר מאופיינים גם הם בחומרים איכותיים ובקו עיצובי יוקרתי. למעוניינים להתפנק עוד יותר- מציע המותג אף תיקים יוקרתיים לנשיאת חפתים, כדי שלא ילכו לאיבוד ברגעים הקריטיים.

החל מ2274 ש"ח ועד 8,471 ש"ח

להשיג בחנות הבוטיק של MONTBLANC בקניון רמת אביב ובחנות הבוטיק בכיכר המדינה





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח