סדרת מצלמות האקסטרים נחתה בארץ

סדרת המצלמות החדשה Tough, מכילה 3 דגמים חדשים: TG-320, TG-620, TG-820 ובעלת עדשות חזקות במיוחד

Olympus TG-820

05 במרץ 2012

הן חזקות ועמידות יותר, מצלמות האקסטרים הקשיחות של OLYMPUS מציגות מערכות הגנה חזקות במיוחד ומתהדרות בטכנולוגיית ה-iHS (Intelligence, High Sensitivity and High Speed) החדשה של המותג, המשפרת את הסיכויים לצילום תמונות חדות וברורות במצבים קשים, כמו תאורה חלשה או ערפל ללא "רעשים", משדרגת את מהירות התגובה ואת יכולת זיהוי הסצנות ונושאי הצילום.

לטרק בשביל-ישראל ובדרום אמריקה, לסקי באירופה, סנפלינג בגולן או בטיולי אופניים אקסטרימיים בשבת עם החבר'ה – לקראת עונת האביב-קיץ הבאה עלינו לטובה, OLYMPUS משיקה את סדרת המצלמות לחובבי ספורט האקסטרים.

כשאנו יוצאים עם הילדים לחיק הטבע כדי לצפות בפריחת הכלניות, אין שום בעיה בהצטיידות במצלמה סטנדרטית, אך כשמדובר בספורט אקסטרים - זוהי אופרה אחרת לגמרי; לא רק שהמצלמה צריכה להיות נוחה ופשוטה במיוחד לתפעול, אלא עליה להיות גם עמידה בפני כל המצבים ומזגי-האוויר שעלולים לפקוד אותנו. OLYMPUS מציגה סדרת מצלמות חדשה למטיילים המותאמת במיוחד לפעילויות ספורט-אקסטרים בים וביבשה.

Olympus TG-620

סדרת המצלמות החדשה Tough, מכילה 3 דגמים חדשים: TG-320, TG-620, TG-820 ובעלת עדשות חזקות במיוחד (עם שכבה מתכתית להגנה), מד-לחץ לבדיקת עומק מתחת למים, טכנולוגית ה-iHS ומסך עמיד במיוחד לשריטות. בנוסף, המצלמות עמידות בפני קור עד מינוס 10 מעלות, בפני מים (עד לעומק של 10 מטרים), בפני נפילות עד 2 מטרים או בפני לחצים עד 100 ק"ג, מאפיינים שהופכים אותן לאידיאליות לשימוש עבור ספורטאים-אקסטרימיים. בנוסף, לאור העובדה שבטיולים ובפעילויות מסוימות משתמשים בכפפות, מאבדים את תחושת המגע והלחיצה על הכפתורים הקטנטנים הופכת למשימה בפני עצמה, המצלמות מצוידות בפונקציה ייחודית הנקראת TAP CONTROL. פונקציה זו מקלה על המשתמש באופן משמעותי ומאפשרת לתפעל את המצלמה על-ידי נקישה על גוף המצלמה או הטייתה.

Olympus TG-320

Olympus TG-620

מחיר: 899-1,999 ש"ח

להשיג בחנויות וברשתות המקצועיות