אלווריון הישראלית סיפקה תקשורת אלחוטית בפס רחב להפקת סרט הקולנוע 'הנוקמים'

הציוד שסיפקה אלווריון תמך בתקשורת ההפקה, ההסרטה, העריכה, האפקטים הויזואליים והנהלת החשבונות של שובר הקופות, בקצב של 100X100 מגה/שניה

מאחורי הקלעים וציודי אלווריון בהפקת הסרט

מאחורי הקלעים וציודי אלווריון בהפקת הסרט 'הנוקמים'
קרדיט: NetX



12 ביולי 2012

אלווריון סיפקה את התקשורת תוך פחות מ-48 שעות, וכיסתה כ-200 עובדי הפקה, יותר מ-180 טלפונים על גבי IP, וכ-90 מחשבים אישיים ושרתי תקשורת שהותאמו לפעילויות השונות על הסט

תל אביב, ישראל, 12 ביולי, 2012 – חברת אלווריון (Alvarion נאסד"ק: ALVR), ספקית ישראלית בינלאומית של פתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב למענה על צרכי הקישוריות, כיסוי וקיבולת של רשתות תקשורת ציבוריות ופרטיות, הודיעה כי NetX Internet – ספקית התקשורת והאינטרנט הראשית עבור סרט הקולנוע 'הנוקמים' (The Avengers) של חברת Marvel, בחרה בה לאספקת תקשורת מאובטחת ונטולת הפרעות בפס רחב בהפקת הסרט.

הפקת הסרט המצליח עברה בשנת 2011 לקליבלנד שבאוהיו, והיה צורך להבטיח תקשורת אלחוטית בקצב גבוה ללא ניתוקים. NetX בחרה להשתמש בציוד התקשורת של אלווריון למענה על דרישות אלה, ואכן הציוד שימש לאספקת התקשורת הדרושה לפעילויות ההפקה, ההסרטה, העריכה, האפקטים הויזואליים והנהלת החשבונות, בקצב של 100X100 מגה/שניה. אלווריון סיפקה את התקשורת תוך פחות מ-48 שעות, וכיסתה כ-200 עובדי הפקה, יותר מ-180 טלפונים על גבי IP, וכ-90 מחשבים אישיים ושרתי תקשורת שהותאמו לפעילויות השונות על הסט.

הפתרון של אלווריון שימש בהטמעת תקשורת אחודה שהקיפה שירותי נתונים, קול, וידאו ומולטימדיה, וכלל את BreezeMAX – פלטפורמת WiMax עבור ספקיות תקשורת. הפתרון של אלווריון איפשר את פעילות יישומי צוות הסרט, ההפקה, המנהלה והנהלת החשבונות. ציוד התקשורת העוצמתי של אלווריון סיפק את כל הקיבולת שנדרשה לתמיכה בעריכת וידאו ואפקטים ויזואליים, ולהעברת סרט באיכות HD בין משרדי העריכה בניו יורק ובניו מקסיקו.

חזי לפיד, נשיא ומנכ"ל אלווריון: "שמחנו מאוד ליטול חלק בהתרחשויות מאחורי הקלעים שאיפשרו את יצירת שובר הקופות 'הנוקמים' והבאתו למסך הקולנוע. באמצעות שיתוף פעולה צמוד עם NetX לגבי הצרכים השונים של צוות הסרט, הצלחנו לספק פתרון תקשורת ייחודי שענה על דרישות ההפקה לקיבולת גבוהה, יעילות וביצועים ללא הפרעות."

עוד באלקטרוניקה וטכנולוגיה

עוד חדשות