הבית החייתי של קוואלי

Roberto Cavalli home

24 באפריל 2012

מהשמלה לרצפה: מעצב אופנת ההוט-קוטור האיטלקי, רוברטו קוואלי, 'לוקח ימינה' לתחום העיצוב ומשיק לראשונה את קולקציית HOME, המשאילה את הדפסי החיות המוכרים שלו ומביאה אותם אל תוך הבית

מעצב האופנה האיטלקי רוברטו קוואלי משיק לראשונה את קולקציית HOME, המציגה מגוון אריחים וחיפויים, ומבוססת על טביעת ידו המוכרת של האומן: חייתית, פרחונית ומלכותית, שתשווה לבית מראה מלא חיות ותשוקה.

לאחר שכבש את עולם האופנה עם ההדפסים האייקוניים המזוהים עימו, קוואלי מתפנה לעצב את המרחב הביתי בסגנון הייחודי לו. קולקציית האריחים והחיפויים שעיצב מציגה מגוון פריטים בעיצוב בעל טקסטורות "חייתיות", פרחוניות ומלכותיות, לשדרוג הסביבה הטבעית והביתית למלאת חיות, עם חותמת של מעצב-על איטלקי.

מעצב-העל רוברטו קוואלי נולד בשנת 1940 למשפחה בוהמיינית מפירנצה. בתחילת דרכו הדפיס על חולצות טי, אלו אתגרו אותו לחקור לעומק את טכניקות ההדפס השונות – ולבסוף אף רשם פטנט מקורי על שמו, הכולל טכניקה מקורית לצביעת הדפסים על עור, שנחשבה לפריצת דרך בזמנו. במרכז יצירותיו חוזר תמיד מוטיב הטבע, המתבטא בהדפסים חייתיים, בעיקר מנומרים, זברות, וכן טקסטורות של פרחים ועלים.

Roberto Cavalli home

"היקום שלי מתבטא באובייקטים, סמלים, נופים, פרחים ופירות, המתועדים לאורך שנים של סקרנות בלתי ניתנת לעצירה. האופנה, מבחינתי, מתחילה בראש ובראשונה בבדים שלי, והדפסי הבדים הינם צילומים של עולם שנחקר, נחווה ונבחן מיד ראשונה, בכל המגוון שלו, הניגודיות שלו, וההפתעות הבלתי צפויות שלו. הכל מרתק ומעניין אותי. בעיניי, האובייקטים הנפוצים ביותר יכולים להוות מקור להשראה כדי ליצור עולם של צבעים, רגשות, ותחושות, מסוגל לקשט ולפאר את הסביבה ולהפיץ בה חיוביות", כך מסכם קוואלי את השראתו לעיצוב הקולקציה.

Roberto Cavalli home

350-650שח' למ"ר

להשיג בלעדית ברשת "חרש"
למידע על סניפי הרשת:
03-6533000
www.harash.co.il

עוד בלייף סטייל

עוד חדשות