Less is more

מותג היוקרה MONTBLANC מציג דגמי שעונים חדשים לגבר, מתוך הקולקציה Star Collection בעיצוב נקי וקלאסי

Montblanc Star Classiqu

11 ביוני 2012

לאחר שמאסנו מהמגמות ה"רעשניות" שהתבטאו במגוון אקססוריז על-פי צו האופנה האחרונה, כמו טרנד הקולור-בלוק עם הצבעים החזקים, טרנד הזהב וטרנד הדפס החיות, מותג היוקרה MONTBLANC מציג דגמי שעונים חדשים לגבר, מתוך הקולקציהStar Collection בעיצוב נקי וקלאסי, ומחזיר אותנו לימים בהם LESS היה נחשב MORE.

בתקופה בה פריטי הלבוש והאקססוריז הקלאסיים והמעודנים נחשבים דווקא ליוצאי דופן בסביבה, המותג MONTBLANC מציג לנו את Star Classiqe, סדרת השעונים החדשה מתוך קולקציית השעונים Star Collection, שכשמה כן היא – קלאסית ואלגנטית. מעצבי המותג בחרו לעצב את השעונים החדשים בקווים עדינים ופשוטים, דווקא בשל האבולוציה המפותחת של שעוני היד, שהתפתחה במאה השנים האחרונות ומשלבת טכנולוגיות חדשות, חומרים שונים ומגבירה את היצירתיות בתחום.

תפיסתם של מעצבי המותג נבעה מהרצון לעצב שעונים קלאסיים, אסתטיים ועדינים, ועל מנת לעשות כן – עיצבו אותם בעובי דק במיוחד (מה שמוביל אותם להיות השעונים הדקים ביותר של המותג) ובקוטר ממוצע. כמו כן, רצועות השעון נעות בין רצועות מתכתיות לבין רצועות עור תנין שחור או חום, בכל שעון קיים אבזם זהב 18 קראט בעיצוב פשוט ועדין, המזוהה באופן מובהק עם שעוני הגברים הקלאסיים.

בסדרה בתי שעון בזהב אדום או זהב צהוב 18 קראט, או בשילוב בין זהב למתכת.

מחיר: 12,917-53,259 ש"ח

להשיג בבוטיק MONTBLANC קניון רמת אביב ובבוטיק החדש בכיכר המדינה

עוד בלייף סטייל

עוד חדשות