GIPSY JEWLES

לקראת בואו של הקיץ, רשת GOLD TIME חוזרת לניחוחות האותנטיים של הצועניות, ומציגה את gipsy jewels, קולקציית תכשיטים חדשה לנשים.

Goldtime Gipsy Jewels

14 ביוני 2012

לקראת בואו של הקיץ, רשת GOLD TIME חוזרת לניחוחות האותנטיים של הצועניות, ומציגה את gipsy jewels, קולקציית תכשיטים חדשה לנשים.

אופנת הזהב שהשתלטה עלינו בקיץ שעבר וליוותה אותנו גם בימי החורף הקרים, נשארת עימנו גם הקיץ, אך הקיץ הזה היא מקבלת טוויסט צבעוני במיוחד עם שילוב אבנים צבעוניות. בהתאם לכך, רשת GOLD TIME משיקה בימים אלו את קולקציית תכשיטי הנשים gipsy jewels, המאופיינת בפריטים העשויים זהב אדום ומשובצים ביהלומים צבעוניים ובוהקים, בשלל גוונים כמו ורוד, ירוק, כחול, כסוף וזהב.

הצועניות היפיפיות ורוויות תכשיטי הזהב, כמו אזמרלדה מ"הגיבן מנוטרדאם" או כרמן המפורסמת מהאופרה, הן אלו שהיוו את ההשראה בעיצוב הקולקציה. בקולקציה, שרשראות קולר, טבעות, עגילים משתפלים וצמידים, כאשר קו העיצובי המאפיין את אותם הינו דימוי של כמה טבעות זהב הנופלות זו על זו, ועליהן משובצים יהלומים צבעוניים, מה שעוצב במיוחד לקראת הקיץ, ולא בכדי; הצבע הזהוב בשילוב הנצנוץ הצבעוני, משווה לעורנו השזוף מראה יוקרתי בעל ניחוח אותנטי כאחד.

Goldtime Gipsy Jewels

בין הפריטים הבולטים בקולקציה, טבעות המורכבות מחישוקים-חישוקים הנופלים זה על זה באופן "לא מסודר", כאשר חלקן בולטות יותר, ועליהן אבנים צבעוניות, מה שלוקח את אור הזרקורים היישר אל כף היד. כמו כן, בקולקציה צמידי חישוק העוטפים את היד בצבעוניותם, ושרשרת קולר בסגנון צועני אותנטי, המעניקה מראה זוהר לכל אישה.

מחיר: החל מ-2,420 ש"ח

להשיג ברשת GOLD TIME

עוד בלייף סטייל

עוד חדשות