אופלי » Blog Archive » נחת בישראל: Vivo TabTM Smart ASUS


נחת בישראל: Vivo TabTM Smart ASUS

מחשב לוח מתקדם בגודל 10.1" המצויד במערכת ההפעלה Windows 8  ובמעבד Intel® AtomTM  איכותי.

מגיע עם אפשרות חיבור למקלדת TranSleeve אלחוטית, הנמכרת בנפרד.

ASUS Vivo TabT Smart

ASUS Vivo TabT Smart

 

 

לאחר שחשפה בסוף השנה שעברה שורת מוצרים מהפכנית מבוססי מערכת ההפעלה Windows 8, חברת ASUS, קונצרן המחשבים העולמי, עושה זאת שוב ומביאה בימים אלו לישראל את ה- Vivo TabTM Smart , מחשב לוח (טאבלט) מתקדם בעל מסך בגודל 10.1"'  המצויד במעבד איכותי Intel® AtomTM ובמערכת ההפעלה המלאה  Windows 8,  מבית Microsoft.

 

ה-  ASUS Vivo TabTM Smartמבטיח למשתמשים ביצועים חזקים ומהירים, זאת הודות למעבד כפול הליבה מהדור החדש של  Intel® AtomTM,   מסך LED איכותי בעל תאורה אחורית ברזולוציית HD,  המצויד בטכנולוגיית IPS, לזוויות צפייה ברוחב של עד 178 מעלות, המאפשר תצוגה חדה ומלאות חיים בטווח צבעים עשיר ומדויק, בכל תנאי מזג אוויר ובכל סביבה. עוד מספק ה- Vivo TabTM Smart הנאה מתוכן בידורי ברמה גבוהה במיוחד, הודות לטכנולוגיית ה- Sonic Master, שפותחה בבלעדיות על ידי חברת ASUS ומספקת איכות שמע מתקדמת ללא פשרות, כל זאת בעובי של 9.7 מ"מ ובמשקל של 580 גר' בלבד. טכנולוגיית ה- 5 Points Multi Touch,  בה מצויד המכשיר, משלימה את החוויה הבידורית והופכת את השימוש ביישומי Windows 8  על גבי מסך המגע של ה- Vivo TabTM Smart,  לאינטואיטיבית במיוחד, תוך שימוש קל ונוח במגוון יישומי המערכת, על גבי שולחן העבודה או בהורדה פשוטה מה-  Windows 8 Store.

למחשב הלוח Vivo TabTM Smart מצלמת 8MP  אחורית, בעלת פוקוס אוטומטי, המאפשרת גם צילום וידאו באיכות Full HD 1080p,  ומצלמה קדמית באיכות 2MP.  עוד מאפשר הטאבלט עד 9.5 שעות עבודה רצופות בטעינה אחת וניתן לצרף אליו מקלדת TranSleeve אלחוטית, הנמכרת בנפרד במגוון צבעים ומשמשת גם ככיסוי מגן אופנתי לטאבלט, להנאה מנוחות השימוש במקלדת מלאה לצד כל היתרונות של מחשב לוח.

 

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק הנבחרות עם אחריות בינלאומית לשנה, האחריות כוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח ע"י שליח ללא כל תוספת תשלום.

מחיר לצרכן (כולל מע"מ): החל מ- 2,799 ₪. מחיר למקלדת TranSleeve: החל מ- 299  ₪



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.