אופלי » Blog Archive » טכנולוגיות הטאץ' יוצאת מהאייפון ומגיעה למטבח. ברז המופעל במגע ומונע לכלוך


טכנולוגיות הטאץ' יוצאת מהאייפון ומגיעה למטבח. ברז המופעל במגע ומונע לכלוך

GROHE Minta Touch

GROHE Minta Touch

ברז ה –  GROHE Minta Touch מאפשר הפעלה על ידי מגע בלבד כאשר הידיים מלוכלכות. בעזרת הטכנולוגיה החדשנית EASYTOUCH הברז מגיב באופן אינסטינקטיבי למגע קל.

טכנולוגית אור כוכבים של GROHE מאפשרת שמירת בוהק של הברז לאורך זמן.

מגע ב  minta touch בגב היד, שורש כף יד או זרוע היא כל מה שנדרש כדי להפעיל או להפסיק אותו, ובכך להשאיר את הברז נקי והיגייני בכל העת. אם הידיים נקיות, ניתן להשתמש בידית הידנית כדי להתאים את הזרימה ואת הטמפרטורה.

טכנולוגיית ה- MINTA TOUCH  מאפשרת חסכון במים – ניתן להפעיל ולכבות את הברז בכל רגע נתון במקום לתת לו לזרום עקב חשש מידיים מטונפות שילכלכו את הברז. בנוסף, ניתן למשוך החוצה את את זרבובית הברז מה שמגדיל את טווח הפעולה ומציע תרסיסים שונים. גובה הזרבובית מאפשר מילוי קל של סירים גדולים. סיבובו החלק של זרבובית הופך את השימוש לקל ונוח. המערכת בטיחותית כיון שפונקציית המגע עובדת רק עם מים קרים. ניתן להוסיף טרמוסטט על מנת להשתמש גם עם מים חמים.

touch  Minta מופעל באמצעות סוללה נטענת.  זמן ההחלפה תלוי בתדירות השימוש. הסוללה עמידה מאוד, ולכן ניתן להחליפה אחת ל7-10 שנים. כאשר הסוללה ריקה לחלוטין או כמעט ריקה, פונקצית EASYTOUCH כבר לא תעבוד. אבל עדיין ניתן להשתמש בברז, הודות לידית הידנית.

touch Minta לא רק מגיב למגע עם עור. ניקוי בעזרת מטליות לחות, את הבסיס או הזרבובית, יכול להפעיל את EASYTOUCH. אולם ניתן לנקות אותו עם כפפות גומי, בקלות ובמהירות, במטלית יבשה ללא הפעלת ה EASYTOUCH.

מחיר: 4500 ₪ הכולל התקנה ואחריות של 7 שנים

ניתן להשיג בחנויות המורשות בלבד

היבואנית "אורגל" הינה המשווקת הבלעדית של GROHE



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

תגובה אחת על “טכנולוגיות הטאץ' יוצאת מהאייפון ומגיעה למטבח. ברז המופעל במגע ומונע לכלוך”

  1. יוני הגיב:

    דגם זה הוא מתקדם מסוג של ברזים למטבח