אופלי » Blog Archive » מט-כוננות לקיץ


מט-כוננות לקיץ

סדרת השעונים הקראמיים Glam Matte

סדרת השעונים הקראמיים Glam Matte

לאחר שהשתלט על השפתונים, הלקים, הטבעות ואף על המכוניות, טרנד המט מתחזק וחודר כעת גם אל ענף השעונים. מותג היוקרה השוויצרי GC משיק לקראת הקיץ את סדרת השעונים הקראמיים Glam Matte לנשים, שעוצבה על טהרת גימור המט

 

עונת הקיץ הקרבה מתעתדת להוכיח לנו ש"לא כל הנוצץ זהב" כשמדובר באקססוריז ופריטי הלבוש הבולטים, כאשר ייחודם נובע מגימור המט שלהם. מעצבי Gc לקחו את המט צעד אחד קדימה ומציגים סדרת שעוני קוורץ מפוחמת לנשים בסגנון ספורטיבי-אלגנטי. סדרת השעונים עשויה קראמיקה חדשנית שפותחה בטכנולוגיית היי-טק מתקדמת המעניקה לשעונים את גימור המט היוקרתי, כמו גם תחושה נעימה ורכה למגע על פרק כף היד.

העיצוב הייחודי של חוגת השעונים יוצר קונטרסט מעניין בין בית השעון הבוהק לבין גוף השעון והרצועה המטיים, כאשר חוגת השעון נצבעה בגוון הקריסטל המטאלי ואילו הסימונים התוחמים את הספרות הרומיות המוגדלות ואת המחוגים, מצופים סופר-לומינובה זוהר. היות ומדובר בשעונים עם מאפיין ספורטיבי, צורתם הארגונומית וקלילות הקראמיקה של הצמידים הופכים את השעונים להיות קלים במיוחד ונוחים לענידה. מאפיינים ספורטיביים נוספים הם ציפויים בספיר קריסטל למניעת שריטות, עמידות במים עד לעומק של 100 מטרים, קוטר של 36 מ"מ ו-2 תתי-מונים המציגים את התאריך ואת היום.

מחיר: החל מ-2,795 ש"ח

 

להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובילות

הקונספט המרכזי אשר מנחה את מותג השעונים השוויצרי GC הינו SMART LUXURY (יוקרה חכמה). הוא מייצג את מחויבות המותג ליצירת שעונים המשלבים בין יוקרה לאופנה, זאת תוך דגש על איכות גבוהה במיוחד המתבטאת החל בבחירת חומרי הגלם, דרך העיצוב האלגנטי וכלה במחיר הנגיש. קונספט ה"יוקרה החכמה" משקף רגעים בחיינו המלווים בהרגשה של יוקרה, עושר פנימי וידיעה שנעשתה בחירה נבונה. הרעיון משקף את קניית שעוני GC, שעונים שהם גם יוקרתיים וגם מהווים בחירה חכמה ואיכותית, הנותנת ערך לרוכש.

בשנת 2008 החברה דורגה בין עשרת השעונים השוויצרים הנמכרים ביותר בעולם וממשיכה לצמוח ולגדול, ונכון להיום בעלת עשרות בוטיקים עצמאיים ברחבי העולם ומשווקת את מוצריה במעל ל-60 מדינות וב-5,000 נקודות מכירה ברחבי העולם.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.