אופלי » Blog Archive » מלאנוקס מרחיבה סדרת מוצרי MetroX™ לקישוריות RDMA למרחקים ארוכים ומציגה את MetroDX™ לקישוריות פנים במרכזי נתונים


מלאנוקס מרחיבה סדרת מוצרי MetroX™ לקישוריות RDMA למרחקים ארוכים ומציגה את MetroDX™ לקישוריות פנים במרכזי נתונים

MetroX

MetroX

 

סאניוויל קליפורניה ויקנעם ישראל – 11 בפברואר 2013 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX;  מלנקסTASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון מודיעה היום על השקת פתרונות חדשים לקישוריות RDMA למרחקים ארוכים מעל אינפיניבנד ואית'רנט מסדרת MetroX של החברה. מוצרי MetroX מאפשרים קישוריות RDMA למרחקים ארוכים ותעבורת מידע גבוהה בתוך ובין מרכזי נתונים הפרוסים על פני אתרים גיאוגרפים רבים. הסדרה MetroX מאפשרת למנהלי IT לקשר ביעילות מרכזי נתונים מרוחקים, לספק התאוששות מאסון (Disaster Recovery) מהירה יותר וניצול יעיל יותר של תשתיות אחסון או מחשוב מרוחקות.

המערכות החדשות מסדרת מוצרי MetroX לקישוריות למרחקים ארוכים כוללות:

  • MetroDX TX6000 – מערכת מבוססת MetroX ייעודית לקישוריות פנים למרחקים ארוכים במרכזי נתונים או בין תשתיות מחשוב ואחסון של מרכזי נתונים קרובים. ה- TX6000 תומך ב-18 פורטים מסוג long-haul במהירות 40Gb/s למרחק של עד 1,000 מטרים.

  • MetroX TX6200 – מערכת מבוססת MetroX המאפשרת קישוריות למרחקים ארוכים יותר בין מרכזי נתונים על פני קמפוס או מטרופולין. ה- TX6200 תומך ב- 2 פורטים מסוג long-haul במהירות 10 או 40Gb/s למרחק של עד 100 ק"מ.

שתי המערכות החדשות מתווספות למערכת MetroX TX6100 שהושקה לאחרונה ותומכת ב-6 פורטים במהירות 40Gb/s למרחק של עד 10 ק"מ.

"הצורך בקישוריות אינפיניבנד ואית'רנט למרחקים ארוכים (long-haul) עם RDMA ממשיך לגדול", אמר גלעד שיינר, סמנכ"ל פיתוח שוק במלאנוקס. "סדרת מוצרי ה- MetroX מרחיבה את ה- RDMA חסר-ההפסדים מעל אינפיניבנד ואית'רנט מעבר למיקום רשת מרכז נתונים בודד. הרחבת מרכז נתונים או אתרי התאוששות מאסון יכולים כעת ליהנות מפתרונות הקישוריות המהירים ביותר של מלאנוקס ללא ירידה בביצועים. בעזרת ניצול פתרונות הקישוריות עם קצב ההעברה הגבוה של מלאנוקס, לקוחותינו יכולים להקטין את זמן התאוששות מסדי הנתונים מימים לשעות, וכך לשמור על המשכיות הפעילות העסקית והשגת יתרון תחרותי".

משפחת מוצרי MetroX מצטרפת לפורטפוליו פתרונות הקישוריות מקצה לקצה בטכנולוגייתVirtual Protocol Interconnect® (VPI) של מלאנוקס ותהיה זמינה במהלך הרבעון השני של 2013.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.