אופלי » Blog Archive » ניופאן משיקה בישראל SMART TV של Haier


ניופאן משיקה בישראל SMART TV של Haier

ה- Smart TV של Haier מאפשרת גלישה מהירה וחופשית באינטרנט עם אפשרות הורדת אלפי אפליקציות מחנות PlayGoogle וכוללת גם Wi-Fi מובנה

 

Haier Smart TV

Haier Smart TV

 

 

ניופאן, משווקת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל משיקה  SMART TV LED תלת מימד של Haier עם מערכת הפעלה אנדרואיד של גוגל. הטלוויזיה בגודל "47, תימכר בשלב ההשקה בלעדית ברשתות בסט ביי וביג בוקס בעלות של 4,990 ₪ בלבד כולל 6 זוגות משקפי תלת מימד מתנה ו – 3 שנות אחריות מלאה מבית ניופאן.

ה- Smart TV של Haier מאפשרת גלישה מהירה וחופשית באינטרנט עם אפשרות הורדת אלפי אפליקציות מחנות Play Google וכוללת גם Wi-Fi מובנה, תלת מימד (כולל המרה מדו מימד), תמיכה מלאה בעברית, USB קורא סרטים וכניסות HDMI ומחשב.

ירון צפדיה סמנכ"ל השיווק של ניופאן מציין כי כיום רוב מסכי ה- Smart TV מפעילים מערכות סגורות לגלישה באינטרנט עם אפליקציות ייעודיות לאותו מסך. השילוב של מערכת ההפעלה הפתוחה של גוגל, עם הטלוויזיה של ,Haier מאפשר לצרכן ליהנות מחווית משתמש יוצאת דופן ולצרוך את כל התכנים האהובים עליו על מסך אחד.

***

חברת Haier הינה יצרנית מוצרי החשמל הביתיים הגדולה ביותר בעולם.  גם ב-2012, בשנה הרביעית ברציפות הכריזה חברת המחקר הבינלאומית Euromonitor על Haier  כמותג מס' 1 בעולם בתחום מוצרי החשמל הביתיים עם נתח שוק של 8.6%.  ל-Haier עשרות מפעלים ומרכזי פיתוח והיא מייצאת למעל – 160 מדינות ברחבי העולם.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.