אופלי » Blog Archive » זמן לקז'ואל אלגנטי


זמן לקז'ואל אלגנטי

GUESS Daring Collection

GUESS Daring Collection

הוא עוצב באופן כזה שיהפוך אותו לאקססורי משלים לאאוטפיט בסגנון קז'ואל של ג'ינס וטי שירט אבל גם לכזה שישתלב ויחמיא להופעה גם מעט יותר רשמית ומעונבת; מותג האופנה     GUESS  משיק את Daring, קולקציית שעוני גברים, שכשמה כן היא, מאופיינת  בעיצוב מתוחכם המאגד בתוכו שני סגנונות המשלימים ומעדנים זה את זה.

בחירת הצבעים, החומרים והטקסטורות ששולבו להם יחדיו בשעון אחד הביאו ליצירת עיצובים שונים ומקוריים כשהקו המחבר ביניהם הוא היותם ספורטיביים אך יחד עם זאת אלגנטיים. בין הבולטים שבהם, שעון משולב רצועת עור קרוקו חומה ובית שעון בגוון זהב אדום, שילוב צבעים טרנדי וחם שמשווה להם את המראה הקלאסי ונוסף, על טהרת הצבע השחור עם רצועת  חוליות פלדת אל חלד בגימור מאט בגווני פחם. את הטאצ' הספורטיבי, מעניק בית השעון הזהה בכל שעוני הקולקציה בזכות גודלו (קוטר 45 מ"מ), טקסטורת החוגה המחוספסת, מסגרת השעון המאסיבית והאלמנטים המחברים בינו לבין הרצועה שנראים כברגים.

החל מ- 1,199 שח'

להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובחרות

Guess  שהוקמה בשנת 1981 החלה את דרכה כחברה לג'ינסים לאור הצלחתה ברבות השנים הפכה למותג אופנה ולייף סטייל בינלאומי. את קולקציית השעונים הראשונה שלה השיקה שנתיים לאחר מכן, קולקציית שעוני אופנה רחבה לגברים ולנשים צעירים ואופנתיים המודעים לטרנדים המשתנים. תשומת לב תמידית לרעיונות חדשים ולעיצובים שוברי מוסכמות הופכים את המותג לרלוונטי לטרנדים העכשוויים כששעוני הנשים מוצעים בסגנונות החל מקז'ואל-אופנתי ועד למתוחכם ואלגנטי ושעוני הגברים לרוב מאופיינים בעיצוב, בחומרים ובטכנולוגיה גברית. שעוני המותג נמכרים בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. לארץ מיובאים השעונים על ידי קבוצת פלאנט.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

תגובה אחת על “זמן לקז'ואל אלגנטי”

  1. ציקי הגיב:

    שעון מגניב