אופלי » Blog Archive » לוג'יטק מציגה מקלדת דקיקה ומעוצבת


לוג'יטק מציגה מקלדת דקיקה ומעוצבת

Logitech® Ultrathin Keyboard mini

Logitech® Ultrathin Keyboard mini

לוג'יטק משיקה את ה- Logitech® Ultrathin Keyboard mini מקלדת דקיקה ומעוצבת ל- iPad mini אשר נועדה לשפר את חווית השימוש. המקלדת הדקה עוזרת להפיק את המירב מכל פעולה שעושים ולהינות מיישומים, סרטים, ותמונות ומעניקה חווית הקלדה נוחה עם מקשים בגודל מלא תוך שמירה על סגנונו של מחשב הלוח הדק הקליל והאלגנטי.

המקלדת בעלת כיסוי אלומיניום דק שומרת על ה- iPad ומגנה עליו מפני שריטות וחבלות והיא בעלת משקל מינימאלי. למקלדת חיבור מאובטח בעזרת מגנטים רבי עוצמה.

למקלדת, Bluetooth מובנה ומקלדת  EasyType המציעה פריסה מסורתית להקלדה, מקשי קיצור, פונקציות לפקודות בשימוש בתדירות רבה כגון העתקה והדבקה ואפשרות עבודה ללא צורך להחזיק ב- iPad. בנוסף, כפתור כיבוי והפעלה מיידית מה שאומר שהקלדת מתעוררת לחיים כאשר פותחים את המכסה ועוברת למצב המתנה כאשר המכסה סגור. למקלדת חיי סוללה של 3 חודשים ללא הטענה  (בשימוש של שעתיים ביום).

מחיר צפוי : 599 ₪



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.