אופלי » Blog Archive » טורונטו על כף היד


טורונטו על כף היד

 

LACOSTE TORONTO

LACOSTE TORONTO

מותג האופנה הצרפתי LACOSTE (לקוסט) משיק לקראת האביב את TORONTO, סדרת שעונים חדשה לגברים שעוצבה בהשראת מגדל ה-CN המפורסם בעיר הקנדית

מה שהיווה את ההשראה למעצבי LACOSTE, בעיצובם את סדרת שעוני TORONTO החדשה לגברים, היה מגדל התקשורת המפורסם, ה-CN Tower, הממוקם בטורונטו ומהווה אחד מסמלי העיר.

בחלקו העליון של המגדל, המתנשא לגובה של 553.33 מטרים, נמצאת מסעדה עגולה ומסתובבת הנחשבת לגבוהה בעולם, אשר היוותה את ההשראה בעיצוב בתי השעונים העגולים בקוטר האובר-סייז של 44 מ"מ. כמו כן, מחוגי הדקות והשניות הארוכים הינם הומאז' לאנטנה הגבוהה, הממוקמת בראש המגדל.

השעונים החדשים מעוצבים בסגנון ספורטיבי-אלגנטי, בעלי נוכחות ומראה גברי ועשויים פלדת אל-חלד מאסיבית וחזקה במיוחד. הם עמידים במים עד לעומק של 50 מטרים וניתן לבחור את רצועתם – מבין רצועת עור שחורה או רצועה מפלדת אל-חלד.

מחיר: החל מ-1,199 ש"ח

 להשיג ברשת פלאנט

ובחנויות השעונים המובחרות

LACOSTE חברת האופנה הצרפתית, נוסדה בשנת 1933 על ידי הטניסאי האגדי רנה לקוסט, שביקש לעצב חולצת טניס מושלמת שבהמשך חוללה מהפיכה בעולם האופנה.  החברה מזוהה עם סמל התנין הירוק המוטבע על בגדיה, ומציעה כיום בגדים יוקרתיים, נעליים, בשמים, חפצי עור, וחולצות טניס. החברה מוכרת את מוצריה ב-114 מדינות, ובשנת 2010 רשמה מכירות בסך 1.4 מיליארד יורו. בשנת 2006 חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית השעונים השוויצריתMOVADO  , שהוביל ליצירת קולקציות שעונים מקוריות ומגוונות ברוח המותג, בשילוב מנגנון שוויצרי איכותי, במרכזם סמל התנין המפורסם בעולם.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.