אופלי » Blog Archive » לחיות את החיים באופן אינטואיטיבי: ה- ASUS PadFone™ 2 מגיע לישראל


לחיות את החיים באופן אינטואיטיבי: ה- ASUS PadFone™ 2 מגיע לישראל

מנהל פעילות ASUS  בישראל, אית'ן סאן, חשף את ה- PadFoneTM 2 בישראל "ה- PadFoneTM 2: זה יפה, זה מהיר ומעל לכל- זה אינטואיטיבי".

 

Asus PadFone 2

Asus PadFone 2

 

חברת ASUS, קונצרן המחשבים ומובילה עולמית בעידן הדיגיטלי, הציגה הבוקר (ד', 30.1) את ה- PadFoneTM 2, שילוב בין טלפון חכם ובין מחשב לוח (טאבלט) מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד, מבית Google, כל זאת בעיצוב  דק יותר וקל יותר משאר מחשבי הלוח והסמארטפונים הקיימים כיום, מבלי להתפשר על איכות הביצועים ועל אורך חיי הסוללה.

ל- PadFoneTM 2 מפרט טכני עשיר, המאפשר חווית משתמש גמישה וניידת במיוחד. הטלפון החכם מצויד במסך מגע בגודל 4.7", מעבד ארבע ליבות מתקדם 1.5 GHz Qualcomm® Snapdragon™ S4 quad-core, מצלמת 13mp איכותית, אפשרות צילום בוידאו באיכות HD וחיי סוללה ארוכים במיוחד, המאפשרים עד 16 שעות דיבור ו- 13 שעות גלישה אלחוטית, כל זאת בעיצוב דק במיוחד ובמשקל נוצה: 135 גר' בלבד ל- PadFone 2 ו- 514  גר' בלבד ל- Pad. תחנת העגינה, אשר הופכת את המכשיר לטאבלט בגודל 10.1", בעזרת חיבור קל ופשוט, מאריכה את חיי הסוללה של ה- PadFoneTM 2 ומאפשרת עד 36 שעות של עבודה רציפה. ל- PadFoneTM 2 מסך חזק ועמיד במיוחד מפני שריטות ושברים בזכות זכוכית Corning® Fit Glass . כמיטב המסורת של ASUS מאפשר גם ה- PadFoneTM 2 הנאה מחוויית מולטימדיה מתקדמת בזכות שימוש בטכנולוגיית הסאונדASUS SonicMaster  ובטכנולוגיית  עיבוד הסאונד Waves, זוכת פרס הגראמי הטכנולוגי. בנוסף, הודות לטכנולוגיית ה- Full HD Super IPS+ מספק ה- PadFoneTM 2, תצוגה איכותית ומדויקת, בכל תנאי מזג אויר, בפנים או בחוץ.

Asus PadFone 2

Asus PadFone 2

חווית השימוש ב- PadFoneTM 2 מאפשרת שיתוף קל ונוח של מידע ונתונים, הן בין שני המכשירים והן עם משתמשים אחרים, בנפח זיכרון של עד 64GB ו- 50GB במערכת ASUS WebStorage חינם לשנתיים. עוד מצויד ה- PadFoneTM 2 בגרסה החדשה ביותר של אפליקציית ה- SuperNote המאפשרת המרה מהירה של כתב יד במגוון שפות לטקסט בר עריכה, באפליקציה יש גם כלי תרגום המאפשר תרגום של כל  מילה, משפט במייל, עמוד אינטרנט או אפליקציה.

Asus PadFone 2

Asus PadFone 2

את ה- PadFoneTM 2 ניתן להשיג ברשתות הנבחרות בישראל, עם אחריות בינלאומית לשנה, הכוללת שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח. מחיר לצרכן (כולל מע"מ): PadFone 2 32 GB החל מ- 3,090 ₪, PadFone 2 32GB כולל טאבלט החל מ- 4,390 ₪, PadFone 2 64GB החל מ- 3,390 ₪, PadFone 2 64GB כולל טאבלט החל מ- 4,690 ₪.  לכל סרטוני המוצר: http://www.youtube.com/playlist?list=PLFDF5E656E76BA892



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.