אופלי » Blog Archive » זמן אקלקטי


זמן אקלקטי

GC

GC

אם בעבר משטרת האופנה הייתה עוצרת אותנו על שילוב טקסטורת משבצות, עור קרוקו וגימור מטאלי, נדמה כי באביב הקרוב הטרנד האקלקטי הוא הדבר החם ביותר. מותג היוקרה Gc משיק את סדרת שעוני הכרונוגרף החדשה לגברים Gc-1, המעניקה לעונדים אותה אמירה אופנתית חזקה. אז מי אמר שפחות זה יותר?

 

לאחר שכבש את ענף העיצוב, האדריכלות ואף את תחום הקולינאריה, הסגנון האקלקטי חודר גם לשטח האופנה ומציב חוקים חדשים במשחק, לפיהם- הכל מתקבל ואין כללים, בתנאי שהתוצר הסופי אסתטי ובעל אמירה אישית חזקה. המותג השוויצרי והיוקרתי Gc מציג לקראת האביב את סדרת שעוני הכרונוגרף החדשה לגברים Gc-1, המחברת בין חומרים שונים, מרקמים שונים וסגנונות שונות, ובכך משווה לעונדים אותה אמירה אופנתית חזקה, מתוחכמת ונועזת.

שעוני הכרונוגרף החדשים מהווים אקססורי אקלקטי בפני עצמו, היות והם מחברים בין חוגה בקוטר אובר-סייז 44 מ"מ המוצעת במגוון צבעים ובעלת טקסטורת משבצות מובלטת, ספרות רומיות קלאסיות, מסגרת בולטת בשלל גוונים לבחירה ורצועת עור קרוקו איטלקי. גם תתי-המונים ("עיניים") בשעונים עוצבו בסגנון וצבעים שונים, כאשר תת-המונה הממוקם בין השעות 2-3 מציג את השניות ומשתלב בהרמוניה עם החוגה, לתת-המונה הממוקם בשעה 6 המציג שעון של 12 שעות נוספו ספרות וגוון חום חדש, ולתת-המונה הממוקם בשעה 9 ומציג מונה של 30 דקות נוספו גוונים ופריטים חדשים.

מעבר לפן העיצובי, השעונים מתהדרים בתנועת הכרונוגרף השוויצרית עם דיוק של 1/10 השנייה, ציפוי ספיר קריסטל העמיד בפני שריטות, מחוגים סופר-לנובה זוהבים בחושך, כתר הברגה עם לוגו Gc ובעלי עמידות למים עד לעומק של 100 מטרים.

 

מחיר: החל מ-3,495 ש"ח

 

להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובילות

למידע על נקודות המכירה:

03-9284100



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.