אופלי » Blog Archive » הסוד נמצא בשעונים הקטנים


הסוד נמצא בשעונים הקטנים

Gc Mini Chic

Gc Mini Chic

מותק, השעונים התכווצו! אחרי התיקים, הטבעות והצעיפים – הגיע תורם גם של השעונים; אחת המגמות הבולטות במיוחד החורף היא מיני אקססוריז – פריטים משלימים שעוצבו במידות קטנות. מותג היוקרה השוויצרי Gc משיק את סדרת Mini Chic Ceramic, שעונים מיני קראמיים למראה נשי ומעודן

לאירוע רשמי בערב, לפגישות עבודה ואף לישיבה בבית הקפה השכונתי עם חברה; השעונים הקראמיים החדשים בסדרת Gc Mini Chic הינם השעונים הקטנים והעדינים ביותר של המותג אשר מתהדרים בקוטר של 28 מ"מ, ומעניקים לעונדת אותם הצהרה אופנתית, נשית ואלגנטית במיוחד.

היות והם שייכים לקולקציה האייקונית של המותג, ה-Gc Diver Chic, מאפייניהם העיצוביים שאובים ממנה, כמו: בית השעון העגול העשוי פלדת אל-חלד, תוספת של רצועת ה-T האלגנטית והספרות הרומיות המשוות להם מראה נקי, אך הטאצ' היוקרתי החדש נובע בעיקר מן הבוהק העדין של הרצועה וטבעת השעון הקראמיים בשילוב הזוהר של לוח השעון בגוון אם הפנינה.

החומר הקראמי האיכותי ממנו עשויים השעונים מיוצר בטכנולוגיית היי-טק חדשנית, מה שהופך אותו לחזק מפלדה, עמיד לחלוטין לשריטות, קל-משקל והיפואלרגני. כמו כן, לשעונים זכוכית ספיר קריסטל העמידה בפני שריטות, מחוגים ושנתות בציפוי סופר-לומינובה זוהר בחושך, כתר אטום בהברגה ועמידות למים עד לעומק של 100 מטרים.

להשיג ב-3 צבעים: לבן, שחור ושילוב בין רצועה לבנה ומסגרת בית השעון בזהב אדום.

 

 

מחיר: החל מ-2,395 ש"ח

 

להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובילות

למידע על נקודות המכירה:

03-9284100

הקונספט המרכזי אשר מנחה את מותג השעונים השוויצרי GC הינו SMART LUXURY (יוקרה חכמה). הוא מייצג את מחויבות המותג ליצירת שעונים המשלבים בין יוקרה לאופנה, זאת תוך דגש על איכות גבוהה במיוחד המתבטאת החל בבחירת חומרי הגלם, דרך העיצוב האלגנטי וכלה במחיר הנגיש. קונספט ה"יוקרה החכמה" משקף רגעים בחיינו המלווים בהרגשה של יוקרה, עושר פנימי וידיעה שנעשתה בחירה נבונה. הרעיון משקף את קניית שעוני GC, שעונים שהם גם יוקרתיים וגם מהווים בחירה חכמה ואיכותית, הנותנת ערך לרוכש.

בשנת 2008 החברה דורגה בין עשרת השעונים השוויצרים הנמכרים ביותר בעולם וממשיכה לצמוח ולגדול, ונכון להיום בעלת עשרות בוטיקים עצמאיים ברחבי העולם ומשווקת את מוצריה במעל ל-60 מדינות וב-5,000 נקודות מכירה ברחבי העולם.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.