אופלי » Blog Archive » נדודי שעה בסיאטל


נדודי שעה בסיאטל

בית האופנה הצרפתי LACOSTE (לקוסט) משיק את קולקציית שעוני החורף החדשה לגברים – SEATTLE

LACOSTE SEATTLE

LACOSTE SEATTLE

תחזיות האופנה מבשרות על כך שבחורף הקרוב אחד הטרנדים החמים הינו שילוב הגוון הכסוף והקלאסי בטוטאל-לוק, המתבטא במגוון רחב של אקססוריז. בהתאם לכך, בית האופנה הצרפתי LACOSTE מציג את סדרת השעונים החדשה לגברים- סיאטל, המשלבת בין גוף כסוף לבין בית שעון בצבעוניות חורפית.

השעונים החדשים מעוצבים בסגנון ספורטיבי-אלגנטי ומשווים לעונדים אותם מראה רענן וגברי, הם עשויים פלדת אל-חלד מאסיבית, עמידים במים עד לעומק של 50 מטרים, קוטרם עומד על 43 מ"מ והם מוצעים הן בשילוב מנגנון כרונוגרף והן בשילוב מנגנון אנלוגי.

מחיר: אנלוגי- 1,699 ש"ח

כרונוגרף- 1,999 ש"ח

 

 להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובחרות

LACOSTE חברת האופנה הצרפתית, נוסדה בשנת 1933 על ידי הטניסאי האגדי רנה לקוסט, שביקש לעצב חולצת טניס מושלמת שבהמשך חוללה מהפיכה בעולם האופנה.  החברה מזוהה עם סמל התנין הירוק המוטבע על בגדיה, ומציעה כיום בגדים יוקרתיים, נעליים, בשמים, חפצי עור, וחולצות טניס. החברה מוכרת את מוצריה ב-114 מדינות, ובשנת 2010 רשמה מכירות בסך 1.4 מיליארד יורו. בשנת 2006 חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית השעונים השוויצריתMOVADO  , שהוביל ליצירת קולקציות שעונים מקוריות ומגוונות ברוח המותג, בשילוב מנגנון שוויצרי איכותי, במרכזם סמל התנין המפורסם בעולם.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.