אופלי » Blog Archive » אלווריון תספק פתרון Wi-Fi בפרויקט פריסת תקשורת מתקדמת באתרי מגורים וקידוח נפט באלסקה


אלווריון תספק פתרון Wi-Fi בפרויקט פריסת תקשורת מתקדמת באתרי מגורים וקידוח נפט באלסקה

Alvarion’s carrier-grade Wi-Fi base station

Alvarion’s carrier-grade Wi-Fi base station

 

תל אביב, ישראל, 7 בינואר 2013 – חברת אלווריון (ת"א: אלור; נאסד"ק: ALVR), ספקית ישראלית בינלאומית של פתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב למענה על צרכי הקישוריות, כיסוי וקיבולת של רשתות תקשורת ציבוריות ופרטיות, הודיעה כי ASTAC, המספקת שירותי טלקום באיזור הארקטי, בחרה בפתרון התקשורת האלחוטית של אלווריון בטכנולוגיית Wi-Fi לצורך פרויקט פריסת שירותי אינטרנט לעובדים ותושבים בכל איזור המישור הצפוני של אלסקה.

קואופרטיב ASTAC מספק שירותי שיחורת טלפון מקומיות ובינלאומיות, אינטרנט, תקשורת אלחוטית ותקשורת נתונים שאיזורים מרוחקים ומבודדים של יותר מ-230 אלף קמ"ר, כמו גם במתחמי קידוח נפט הנמצאים באתרים בהם התקנת פתרונות תקשורת מסורתיים היא יקרה וממושכת בגלל העברה תכופה של המתקנים ותכנון מודולרי של המתחמים.

הפתרון של אלווריון נבחר על מנת לספק את התקשורת האלחוטית הנדרשת בפס רחב, תוך שמירה על גמישות ועמידות על מנת לענות על אתגרי הסביבה הארקטית.

הפתרון כולל תחנות בסיס הפועלות בתדרי 2.4 ו-5 ג'גה-הרץ ומשתמשות בטכנולוגיית עיצוב-האלומה (Beamforming) ואלגוריתמי גישור ממשקים, על מנת לספק קישוריות מיטבית בטווח וקיבולת מוגברים, גם בתוך מבנים, בכיסוי אחיד.

השימוש בטכנולוגיה זו איפשר ל-ASTAC לפרוס מספר מועט יחסית של נקודות גישה לאתר, עובדה שהפחיתה את העלויות והכבילה באיזור מאתגר זה.

אודות אלווריון

אלווריון (ת"א: אלור; נאסד"ק: ALVR) היא ספקית ישראלית בינלאומית של פתרונות פס רחב אלחוטיים העונים על צרכי הקישוריות, הקיבולת והכיסוי של ספקיות שירותי טלקום, ערים חכמות, שוק האבטחה ולקוחות ארגוניים. הפתרונות החדשניים של אלווריון מבוססות על טכנולוגיות מרובות.  www.alvarion.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.