אופלי » Blog Archive » אורביט תספק למשרד הביטחון מערכות עקיבה וטלמטריה בכ-3.5 מיליון שקל


אורביט תספק למשרד הביטחון מערכות עקיבה וטלמטריה בכ-3.5 מיליון שקל

ההזמנה התקבלה דרך משלחת הסיוע הביטחוני של ישראל בארה"ב

וכחלק מכספי הסיוע האמריקאי

 

AL-1200 Systems

AL-1200 Systems

חברת אורביט טכנולוג'יס (ת"א: אורביט), המספקת פתרונות מתקדמים בתחומים של תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת הודיעה היום כי תספק למשרד הביטחון מערכות עקיבה וטלמטריה לניסויי טיסה בכ-3.5 מיליון שקל.

הזמנה זו מהווה המשך לחיזוק מעמדה העסקי והתחרותי של אורביט באספקת מערכות עקיבה מורכבות בתחום הביטחוני, בהתאם לתכנית העבודה האסטרטגית של החברה. ההזמנה התקבלה דרך משלחת הסיוע ביטחוני (FMF) של ישראל בארה"ב וכחלק מכספי הסיוע האמריקאי.

במסגרת החוזה, תספק אורביט, באמצעות חברת הבת בארה"ב (Orbit Communications Systems Inc ), למשרד הביטחון מערכות עקיבה וטלמטריה ניידות המצוידות באנטנת S-band למשימות עקיבה וטלמטריה מול פלטפורמות ואובייקטים טסים. מערכות אלו מותאמות במיוחד לפריסה מהירה וניתן להרכיבם ולהפעילם בקלות בשטח. בנוסף,  יסופקו למשרד הביטחון מערכות טלמטריה גדולות יותר לשימושים נייחים.

מערכות העקיבה והטלמטריה שתספק אורביט יופעלו וינוטרו באמצעות מערכת הבקרה של אורביט, המתבססת על ארכיטקטורת מחשוב כפולת-מעבדים, המאפשרת מענה מהיר בזמן אמת לאיסוף מידע קריטי, כמו גם שימוש בצג מגע עם ממשק משתמש גרפי מתקדם. מערכת העקיבה האוטומטית מתאפיינת ביתירות מלאה המבטיחה שלמות ותקינות של נתוני העקיבה ברמה של 100%. למערכותיה של אורביט יש את היכולת לפעול גם בתנאים קשים, כגון רוחות עזות וטמפרטורה של 40- מעלות צלזיוס.

"אנו גאים לשוב ולספק למשרד הביטחון מערכות עקיבה וטלמטריה דינאמיות ומתקדמות", אמר עופר גרינברגר, מנכ"ל אורביט. "הזמנה זו מהווה המשך ישיר לגידול ביכולת הייצור של מערכות מורכבות בסניף שלנו בארה"ב, ומעידה על מיצובנו הגבוה בשוק האמריקאי".

אודות אורביט טכנולוג'יס:

אורביט הינה ספקית גלובלית מובילה של מערכות תקשורת עתירות טכנולוגיה למשימות חיוניות (Mission-Critical). מוצרי החברה מיועדים לשימוש בתחומי הים, החלל, התעופה ותצפית מהחלל וכן יישומים מסחריים ויישומים בתחום הביטחון כולל בשוק ה-Homeland Security. מגוון המוצרים של החברה כולל מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות עקיבה וטלמטריה ומערכות לניהול תקשורת. מערכות החברה מוטמעות באלפי פלטפורמות ימיות, מוטסות וקרקעיות.

לקוחות החברה כוללים למעלה מ-20 ציים ימיים ברחבי העולם, אינטגרטורים גדולים כגון איירבוס, בואינג, לוקהיד מרטין, נורת'רופ גרומן ורוקוול קולינס. בנוסף כוללים לקוחות החברה ספקי תקשורת כגון: Selex, Telespazio, Eutelsat, Newsat, גילת, Harris Caprock, Milano Teleport וארגונים העוסקים בתצפית מהחלל כגון: אימאג'סאט וסוכנות החלל האירופית.

אורביט הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ונמצאת בשליטתו של זאב שטיין. לחברה רשת שיווק ומכירות עולמית לרבות בארה"ב, באירופה ובמזרח הרחוק וכן מרכזי שירות טכניים בינלאומיים הפרוסים ברחבי העולם.

www.orbit-cs.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.