אופלי » Blog Archive » החברה הבת של אלביט מערכות בארצות הברית נבחרה להתחרות על אספקת מזל"טים מסוג Skylark® I LE, Block II


החברה הבת של אלביט מערכות בארצות הברית נבחרה להתחרות על אספקת מזל"טים מסוג Skylark® I LE, Block II

16 בינואר 2013

 

Skylark I LE Block II

Skylark I LE Block II

אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום כי אלביט מערכות ארה"ב, חברה בת בבעלותה המלאה, נבחרה על ידי מינהל הרכש של צבא ארצות הברית, המשרד למטוסים זעירים ללא טייס (מזל"טים), להתחרות על אספקת מזל"טים מסוג סקאילרק לצבא ארצות הברית. אלביט מערכות ארה"ב נבחרה יחד עם עוד ארבע חברות לספק את המגוון המלא של מוצרי מזל"טים.

החוזה כולל תמיכה ושדרוג יכולות למזל"טים קיימים הפרוסים על ידי צבא ארצות הברית מסוג

Raven ו- Puma. בנוסף, ללקוח יש אופציה להצטייד בסקאילרק של אלביט מערכות ארה"ב  כאלטרנטיבה למזל"טים לטווח בינוני וארוך, על מנת לעמוד בדרישות הצפויות בעתיד.

על אף שנבחרה להתחרות, אין ללקוח מחויבות להצטיידות. השווי המצטבר של פוטנציאל האספקות, מכל חמש החברות המתחרות, מגיע ל-248 מליון דולר.

"הפתרונות המתקדמים של סקאילרק מאפשרים גמישות מבצעית מוגברת ומאפשרים למזל"ט לטוס בגובה רב ללא ירידה באיכות החוזי. יכולות חשובות אלו נועדו לענות על האתגרים הצבאיים הנוכחיים והעתידיים", אמר רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ארה"ב. "תפקידנו הוא לספק פתרונות המעניקים הגנה ומצילים חיים. הסקאילרק מתוכנן לענות על הדרישות המבצעיות של הלוחמים במטרה לסייע להם למלא בהצלחה את משימתם".



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.