אופלי » Blog Archive » אורביט תספק מערכות עקיבה וטלמטריה לחברה אירופית מובילה בתחום התעופה והחלל


אורביט תספק מערכות עקיבה וטלמטריה לחברה אירופית מובילה בתחום התעופה והחלל

ההכנסות מחוזה אסטרטגי זה נאמדות בכ-4 מיליון שקל

 

עופר גרינברגר

עופר גרינברגר

חברת אורביט טכנולוג'יס (ת"א: אורביט), המספקת פתרונות מתקדמים בתחומים של תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת, ממשיכה בהרחבת פעילותה באירופה. אורביט מודיעה היום על זכייה בחוזה עם חברה אירופית מובילה בתחום התעופה והחלל לאספקת שתי מערכות עקיבה וטלמטריה ניידות בהיקף של כ-4 מיליון שקל.

מערכות העקיבה וטלמטריה הניידות של אורביט, המצוידות באנטנות S-band בקוטר 4.5 מטר ו-1.5 מטר ומצטיינות בדינמיקה גבוהה, ישמשו למשימות עקיבה וטלמטריה מול פלטפורמות ואובייקטים טסים. מערכות אלו מותאמות במיוחד לפריסה מהירה וניתן להרכיבן  ולהפעילן בקלות בשטח. יתר על כן, המערכת בקוטר 1.5 מטר ניתנת להרכבה בשטח על ידי שני אנשי צוות וללא צורך במנוף. את שתי המערכות ניתן להעמיס על מכולה ובארגזי נשיאה לטובת שינוע נוח ממקום למקום דרך כבישים או דרך הים.

מערכות העקיבה וטלמטריה מופעלות ומנוטרות באמצעות מערכת הבקרה AL-4000 של אורביט, המתבססת על ארכיטקטורת מחשוב כפולת-מעבדים, המאפשרת מענה מהיר בזמן אמת לאיסוף מידע קריטי, כמו גם שימוש בצג מגע עם ממשק משתמש גרפי מתקדם. מערכת עקיבה אוטומטית מתאפיינת ביתירות מלאה המבטיחה שלמות ותקינות של נתוני העקיבה ברמה של 100%. בנוסף, ניתן להשתמש בשתי מערכות אלו במקביל (משני אתרים שונים) על מנת ליצור שני מקורות של נתוני טלמטריה לטובת יתירות גבוהה יותר. למערכותיה של אורביט יש את היכולת לפעול גם בתנאים קשים, כגון רוחות עזות וטמפרטורה של 40- מעלות צלזיוס.

"פרויקט אסטרטגי זה עם חברה מובילה בתעשיית התעופה והחלל האירופית הינו עדות נוספת להרחבת פעילותנו בשוק האירופי", אמר עופר גרינברגר, מנכ"ל אורביט. "אנו בטוחים שהצלחת פרויקט זה ופרויקטים אחרים בהם אנו מעורבים באזור זה, יובילו להזדמנויות עסקיות ולהתקנות נוספות בתחום תצפיות מהחלל ( (earth observationויישומי עקיבה וטלמטריה".

אודות אורביט טכנולוג'יס:

אורביט הינה ספקית גלובלית מובילה של מערכות תקשורת עתירות טכנולוגיה למשימות חיוניות (Mission-Critical). מוצרי החברה מיועדים לשימוש בתחומי הים, החלל, התעופה ותצפית מהחלל וכן יישומים מסחריים ויישומים בתחום הביטחון כולל בשוק ה-Homeland Security. מגוון המוצרים של החברה כולל מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות עקיבה וטלמטריה ומערכות לניהול תקשורת. מערכות החברה מוטמעות באלפי פלטפורמות ימיות, מוטסות וקרקעיות.

לקוחות החברה כוללים למעלה מ-20 ציים ימיים ברחבי העולם, אינטגרטורים גדולים כגון איירבוס, בואינג, לוקהיד מרטין, נורת'רופ גרומן ורוקוול קולינס. בנוסף כוללים לקוחות החברה ספקי תקשורת כגון: Selex, Telespazio, Eutelsat, Newsat, גילת, Harris Caprock, Milano Teleport וארגונים העוסקים בתצפית מהחלל כגון: אימאג'סאט וסוכנות החלל האירופית.

אורביט הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ונמצאת בשליטתו של זאב שטיין. לחברה רשת שיווק ומכירות עולמית לרבות בארה"ב, באירופה ובמזרח הרחוק וכן מרכזי שירות טכניים בינלאומיים הפרוסים ברחבי העולם.

www.orbit-cs.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.