אופלי » Blog Archive » מערכת של קבוצת שטרודל מנהלת את מטה הבחירות של מספר מפלגות


מערכת של קבוצת שטרודל מנהלת את מטה הבחירות של מספר מפלגות

מערכת Voter, שפותחה בקבוצה, כבר פועלת אצל מספר מפלגות ורשויות מקומיות

ניצן גוטמן מנכל שטרודל

ניצן גוטמן מנכל שטרודל

17 ינואר 2013, , Voicenter, מקבוצת שטרודל,משיקה מערכת טלפונית לניהול מטה בחירות. מערכת Voter  הינה פלטפורמה טכנולוגית שמיועדת למגזר הפוליטי והמוניציפלי. המערכת, שפותחה בקבוצה, כבר פועלת אצל מספר מפלגות ורשויות מקומיות, ביניהן במטה הבחירות של ש"ס, מרץ , עם שלם ומפלגת העבודה .

המערכת מיועדת לנהל את המערך הטכני, הלוגיסטי  והתקשורתי של מטה המפלגה, ומעניקה למנהל המטה שליטה ובקרה מלאה על תפקוד וביצועי אנשי המטה בשטח. בנוסף, היא מאפשרת את ניהול מערך הבוחרים והמתפקדים וביום הבחירות גם את ניהול מערך הקלפיות בשטח, כולל מידע על אחוזי ההצבעה, סקרים וחיוג אוטומטי להנעת הבוחרים להגיע לקלפיות ולבחור.

ניצן גוטמן, מנכ"ל קבוצת שטרודל, מוסר: "מבנה מערכת Voter הותאם ועוצב במיוחד לצרכיהן של מטות בחירות בארץ ובעולם, תוך מתן דגש על התאמת המערכת למבנה המפלגה ואופן פעילותה. באיפיון ועיצוב המערכת הושקע רבות על מנת להעניק חוויית משתמש יעילה וידידותית לאנשי המפלגה, שאינם בעלי הבנה טכנית. המערכת מאפשרת למטה הבחירות לתקשר עם כל בוחר  באופן אישי ולחזק את  הקשר האישי בינו לבין המפלגה, מחזקת את זיקתו אליה, ומבטיחה הצלחה של המטה בהנעת בוחריו בקלפי. "

המערכת ניתנת לתפעול מכל מקום בעולם והיא מסוגלת לנהל ולתמוך בעומסים גבוהים, כולל הוצאת עשרות אלפי שיחות בו זמנית. ניתן לקשר אותה לכלל אמצעי התקשורת, כולל משלוח של הודעות קוליות , הודעות  SMS , אי מיילים וקישור לרשתות החברתיות. המערכת תומכת בכל הדפדפנים והיא מאובטחת באמצעות כלי אבטחת מידע בסטנדרטים גבוהים במיוחד. היא תומכת במידור והיררכית משתמשים – כך שכל משתמש יחשף אך ורק  לפרטים אותם אנחנו רוצים לחשוף לו, ומאפשרת למנהל המערכת שליטה על הרשאותיו של כל פעיל במפלגה.

אודות קבוצת שטרודל

קבוצת שטרודל הינה קבוצת חברות המתמחה בפיתוח טכנולוגיית תקשורת, שמיועדות לקשר את מערכות המידע הארגוניות לבין מערכות הטלפוניה. הקבוצה מפעילה ענן טלפוניה גלובלי הנפרס בין ישראל, אירופה וארה"ב וכולל חמישה Data centers שונים. בקבוצה מגוון פעילויות בתחום הטלקום ואלפי לקוחות בכל העולם.

 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.