אופלי » Blog Archive » אינטר ומילאן עושות עלייה


אינטר ומילאן עושות עלייה

MILANO SPORT

MILANO SPORT

מותג השעונים השוויצרי Jacques Lemans (ג'ק למאנס) משיק את סדרת השעונים החדשה לגברים MILANO SPORT, שעוצבה בהשראת בירת האופנה מילאנו ואצטדיון הכדורגל המפורסם סן סירו השוכן בעיר האיטלקית

מעבר להיותה בירת אופנה אירופאית, העיר האיטלקית מילאנו מהווה מוקד עליה לרגל לגברים מכל העולם, הודות לאצטדיון הכדורגל סן-סירו, מגרשן הביתי של הקבוצות המקומיות אינטר ומילאן. מותג השעונים השוויצרי JACQUES LEMANS שילב בין 2 הענפים הבולטים בעיר, אופנה וכדורגל, ועיצב בהשראתם את סדרת שעוני הגברים החדשה – MILANO SPORT.

החיבור בין עולם האופנה לבין ענף הספורט במילאנו, הוא זה שהיווה את ההשראה למעצבי המותג בסדרת השעונים, המשלבת גם היא בין שני העולמות הנפרדים – מחד, השעונים מעוצבים בסגנון מודרני ומשווים לעונדים אותם מראה אופנתי, ומאידך- הם מתהדרים באלמנטים עיצוביים בהשראת אצטדיון הסן סירו, כמו הקווקווים המרובים בבית השעון ועל מסגרתו המצביעים על הדקות, המדמים את רשתות הברזל המאסיביות אשר מחפות את מושבי האוהדים באצטדיון. אלמנטים ספורטיביים נוספים בשעונים, הם רצועות סיליקון, צגים דיגיטליים, בתי שעון בקוטר אוברסייז 46 מ"מ העשויים פלדת אל-חלד שאובזרו במנגנון הכרונוגרף המתקדם ועמידים עד לעומק של 100 מטרים.

הסדרה החדשה הינה חלק מתוך הקולקציה הרחבה של שעוני המותג, שעוצבה בהשראת ערים בולטות בעולם.

מחיר: 1,028-1,373 ש"ח

להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובחרות

למידע על החנות הקרובה:

03-9284100

Jacques Lemans הינה חברת שעונים שהוקמה בשנת 1975 ונחשבת לאחת מיצרני השעונים המובילים ברחבי העולם בזכות חדשנות טכנולוגית ועיצובית. לחברה מפעל ייצור בשוויץ ושעוניה נמכרים  בלמעלה מ-120 מדינות בעולם. בשנים האחרונות זוכה המותג בהצלחה בינלאומית בזכות איכות שוויצרית לצד מחיר אטרקטיבי.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.