אופלי » Blog Archive » חברת ASUS חושפת סמארטפון ראשון בכנס CES 2014: מציגה את סדרת ה- ZenFone ועוד שורת מוצרים חדשניים


חברת ASUS חושפת סמארטפון ראשון בכנס CES 2014: מציגה את סדרת ה- ZenFone ועוד שורת מוצרים חדשניים

עוד הציגה החברה את ה- Transformer Book Duet, מחשב נייד וטאבלט היברידי המריץ שתי מערכות הפעלה, את ה- PadFone Mini, טלפון חכם  בגודל 4" המתחבר לתחנת עגינה בגודל 7" והופך בשניות לטאבלט. במסגרת הכנס חשפה החברה גם את ה- ViVo Tab Note 8.1, וזכתה ב- 17 פרסי חדשנות.

ASUS Transformer Book Duet

ASUS Transformer Book Duet

חברת ASUS, קונצרן הטכנולוגיה העולמי, הציגה במסיבת העיתונאים הרשמית בכנס ה- CES 2014, את ה- ZenFone, סדרת טלפונים חכמים (סמארטפונים) מעוצבים המגיעים בגודל 4", 5" או 6", במגוון רחב של צבעים. עוד הציגה החברה במסיבת העיתונאים, שהתקיימה בראשות נשיא החברה העולמית, ג'וני שיי, גם את ה- Transformer Book Duet, המכשיר הראשון בעולם שמאפשר ארבעה מצבי עבודה, משמש כמחשב נייד או כמחשב לוח (טאבלט), באמצעות ניתוק מהיר של המקלדת, ומריץ שתי מערכות הפעלה: Windows ו- Android, ואת ה- PadFone Mini, גרסת 7" בסדרת ה- PadFone הפופולארית, המאפשר הנאה מטאבלט ומטלפון חכם במכשיר אחד ומציע הנאה משימוש בטלפון חכם מתקדם, בגודל 4", שהופך לטאבלט בגודל 7" עם חיבורו לתחנת העגינה. את האירוע פתח, כאמור, נשיא החברה ג'וני שיי ואמר: "חברת ASUS מונעת מחדשנות ומהתלהבות בלתי נגמרת מטכנולוגיות חדשות. החזון שלנו הוא ליצור חיים דיגיטליים חדשים ופתוחים לכולם, ואנו לא מפסיקים להעז ולהתאמץ בכדי לממש את החזון הזה. אנחנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחרי רעיונות חדשים וחוויות שימוש טובות יותר ושואפים תמיד אל הבלתי יאומן".  עוד הציגה החברה גם את ה- ViVo Tab Note 8.1", מחשב לוח בעיצוב אלגנטי, עם מסך מגע בגודל 8.1", את ה- ה- ROG Swift PG278Q, צג המשחקים הייעודי לגיימרים, בגודל 27", וקטפה לא פחות מ- 17 פרסי חדשנות יוקרתיים, ביניהם גם פרס המוצר החדשני ביותר על ה- Transformer Book Trio.

ASUS ZenFone ו- ASUS PadFone Mini

ASUS ZenFone

ASUS ZenFone

סדרת טלפונים חכמים עם מסך בגדול 4", 5" או 6" ובמגוון רחב של צבעים. ה-ZenFone 4  מציע תצוגת 4" אינץ' מלאת חיים, משקל של 115 גר' בלבד ומעבד כפול ליבה מבית Intel, הכולל את טכנולוגיית Hyper-Threading, לביצועים חזקים במיוחד ולהארכת חיי הסוללה. עוד מצויד המכשיר בשתי מצלמות מובנות, קדמית ואחורית, והוא מגיע  בחמישה צבעים אופנתיים: שחור, לבן פנינה, אדום, כחול וצהוב. ה- ZenFone 5 וה- ZenFone 6 מגיעים, כפי שרומז שמם, עם מסך HD בגודל 5" או 6" בהתאמה, ברזולוציה 720X1280, עם מעבד כפול ליבה לביצועים חזקים וחיסכון באנרגיה. שני המכשירים מצוידים בטכנולוגיית GloveTouch ו-PenTouch  למסך מגע רגיש במיוחד, המאפשר שימוש או הקלדה גם עם עט ייעודי או עם כפפות. ל- ZenFone 5 מצלמת 8MP ול- ZenFone 6 מצלמת PixelMaster 13MP, שתיהן מאפשרות תגובה מהירה ושיפור איכות התמונה בעד 400% , גם בעת צילום בתנאים לא אידיאליים. שני המכשירים מגיעים ב- 4 צבעים: שחור, לבן פנינה, אדום וזהב-שמפנייה. ה- PadFone Mini הוא התוספת החדשה ביותר למשפחת ה- PadFone הפופלארית מבית ASUS. טלפון חכם, בעל מסך איכותי בגודל 4" ההופך בשניות, בקלות ובמהירות לטאבלט בגודל 7" על ידי חיבור פשוט לתחנת עגינה. הודות למעבד כפול ליבה מבית Intel, אשר בדיוק כמו בסדרת ה- Zenfone מצויד בטכנולוגיית Hyper-Threading לביצועים חזקים במיוחד תוך חיסכון באנרגיה, עם זיכרון פנימי בנפח  8GB הניתן להרחבה באמצעות כרטיס micro SD על לנפח של 64GB, יש ל- PadFone Mini את כל היכולות הטכנולוגיות לשמש הן כטלפון חכם והן כטאבלט 7" המציע חווית שימוש ניידת במיוחד. משתמשי ה- Zenfone וה- PadFone Mini יהנו גם משימוש בממשק המשתמש החדש והבלעדי ל- ASUS ה- ZenUI, עולם חדש של תפריטים, אייקונים, אפליקציות בלעדיות ואפילו צ'אט, הכל בעיצוב מותאם לצבעי המכשירים השונים.

ASUS ZenFone

ASUS ZenFone

ASUS Transformer Book Duet

המכשיר הראשון בעולם המאפשר הנאה מארבעה מצבי עבודה שונים; משמש כמחשב נייד, כטאבלט, מריץ את מערכת ההפעלה Android ואת מערכת ההפעלה Windows 8.1, כל זאת על ידי ניתוק פשוט וקל של המקלדת או על ידי לחיצה על כפתור "החלף" ושינוי מערכת ההפעלה שבשימוש תוך 4 שניות בלבד. ל- Transformer Book Duet מעבד Intel Core i7 ™ חזק במיוחד וכמיטב המסורת של ASUS הוא מצויד גם בטכנולוגית האודיוASUS SonicMaster, אשר מציעה, בליווי רמקולים כפולים, חווית סאונד ומולטימדיה ללא פשרות, לצריכה של תוכן בידור, על גבי מסך מגע Full HD בגודל 13".

ASUS ViVo Tab Note 8.1

ASUS ViVo Tab Note 8.1

ASUS ViVo Tab Note 8.1

מחשב לוח בעיצוב אלגנטי, עם מסך מגע בגודל 8.1" הכולל את טכנולוגיית IPS לתצוגה חדה ומלאת חיים ו- Wacom® digitizer stylus מה שהופך אותו לאידיאלי ככלי עבודה לביטוי יצירתיות, של מעצבים מקצועיים או של סטודנטים. ה- ViVo Tab Note הוא מכשיר קל ודק במיוחד, מאפשר עבודה נוחה וניידות מירבית במשקל 380 גר' בלבד, מריץ את מערכת ההפעלה Windows 8.1 וכולל Microsoft® Office Home and Student המציעה גרסאות מלאות של  Microsoft Word, Excel, PowerPointו- OneNot.

עוד במסגרת הכנס, זכו 17 ממוצרי החברה בפרסים יוקרתיים על חדשנות בכל ששת קטגוריות הפרס; חומרה ורכיבים למחשבים, ציוד היקפי למחשבים, חומרה ורכיבים לגיימרים, תקשורת ביתית, אביזרים, התקנים ונגני מדיה ותוכנה ויישומים ניידים. בנוסף, זכה ה- ASUS Transformer Book Trio בפרס היוקרתי מכולם: 2014 CES Best of Innovations Award.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.