אופלי » Blog Archive » אפסון משיקה את קווי המקרנים החדשים לשנת 2014: לשוחרי משחקי הווידיאו ולצופי הקולנוע המושבעים


אפסון משיקה את קווי המקרנים החדשים לשנת 2014: לשוחרי משחקי הווידיאו ולצופי הקולנוע המושבעים

קווי המקרנים החדשים של אפסון

קווי המקרנים החדשים של אפסון

עם תחילתה של שנת 2014 משיקה אפסון ישראל מספר קווי מקרנים חדשים המיועדים לשוחרי הקולנוע הביתי והגיימינג.

EH-TW490 – איכות קולנועית בכל בית

 

בהתבסס על הצלחת מקרן הקולנוע הביתי EH-TW480, מכריזה אפסון על EH-TW490 – הדור הבא של מקרני ה- HD-Ready. בנוסף להצעת כל התכונות שהפכו את הדגם הקודם לכל-כך פופולרי, מקרן קולנוע ביתי זה של 720p הוא הדגם היחיד מסוגו הכולל הן תיקון אנכי והן תיקון אופקי של עד 30 מעלות, ואחריות של שלוש שנים למנורה.

EH-TW490

EH-TW490

הודות לתיקון עיוות הטרפז, יכולים המשתמשים ליישר בקלות תמונה ישרה, ללא קשר לזווית המקרן. בשילוב עם העיצוב הדק וקל המשקל, ניתן להציב מקרן נייד זה כמעט בכל מקום – מושלם למשחקי וידיאו, צפייה בסרטים והנאה מאירועי ספורט בחדרים השונים בבית ואפילו לניידו לביתו של חבר.

הודות לפלט גבוה במידה שווה של אור לבן וצבעוני בעוצמה של 3,000 לומן וטכנולוגיית 3LCD של אפסון, מספק המקרן יחס ניגודיות של 12,000:1, כך שגם סצנות אפלות ומוצללות במיוחד בסרטים או באירועי ספורט, מוצגים בצורה הרבה יותר בהירה ואינם נראים דהויים.

מחיר: כ- 5100 ש"ח, כולל מע"מ.

EH-TW5200 – מקרן ייעודי לגיימרים ויכולת להפעלת תכנים מסמארטפונים וטאבלטים

 

EH-TW5200

EH-TW5200

ה- EH-TW5200 הוא מקרן ייעודי למשחקי וידיאו, הכולל 'מצב מהיר' חדש. למקרן יש יחס ניגודיות גבוה וקישוריות MHL המאפשרת הפעלת ו'ניגון' תוכן מסמארטפונים וממחשבי טבלט.

ה- EH-TW5200 אידיאלי עבור גיימרים הרוצים להשקיע במסך גדול כדי להשלים את החווייה שמספקת קונסולת המשחקים שלהם, והוא מספק גרפיקת משחקים בהירה באיכות Full HD בדו-ממד ובתלת ממד.

על-ידי מעבר ל'מצב מהיר', המשתמשים יכולים לשקוע לחלוטין במשחקי וידאו המתנהלים בקצב מהיר וללא פיגור – חשוב עבור טורנירים של שחקנים מרובים, או משחקי ירי, הנדרשים לזמן תגובה של שברירי  שנייה. המשמעות של יחס הניגודיות של 15,000:1 היא שסצנות אפלות ומוצללות וגרפיקת המשחקים יהיו חדות וברורות ולא דהויות למראה. בה בעת, פלט גבוה במידה שווה של אור לבן וצבעוני בעוצמה של 2,000 לומן וטכנולוגיית 3LCD של אפסון, משמעותם שמשתמשים יכולים לצפות בקלות בתוכן בלי שיצטרכו לשבת בחשכה.

ה- EH-TW5200 הוא גם אחד ממקרני המשחקים הראשונים של אפסון המאפשרים למשתמשים להפעיל תוכן ישירות מסמארטפונים או ממחשבי טאבלט הודות ליציאת MHL – לרבות תמונות, סרטוני וידיאו ומוזיקה.

"פיתחנו את המקרן הזה כשדרוג אידיאלי מטלוויזיות מסורתיות של מסך שטוח, לקבלת משחקים גדולים יותר, בהירים יותר וטובים יותר", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל. "המקרן אינו מציע רק הקרנה באיכות Full HD בדו-ממד ובתלת ממד ושפע רב של תכונות אחרות לשיפור חוויית הגיימרים, אלא שהמקרן אף מותאם לחלוטין למגוון סביבות. עם גודל מסך בטווחים שבין 30 עד 300 אינץ', וכן גם תיקון עיוות טרפז לקבלת תמונה ישרה – ללא קשר לזווית של המקרן – לא נדרשים אזורים גדולים ופתוחים או חללים גדולים כדי להקרין תוכן HD."

ה- EH-TW5200 תואם למשקפי תלת-ממד עם תריס אקטיבי המופעלים בתדר רדיו (RF) ונטענים דרך USB, הנמכרים בנפרד. באמצעות קישוריות RF, ניתן להשתמש במשקפים קלי משקל אלה למרחק של עד 10 מטרים מהמקרן.

מחיר: כ- 8000 ש"ח, כולל מע"מ

EH-TW7200 – למגוון רחב של סוגי תוכן

 

מקרן  זה, מספק תמונות נפלאות באיכות גבוהה עבור מגוון רחב של סוגי תוכן ובמחיר משתלם. הוא קל במיוחד להגדרה ומאפשר למשתמשים להמיר סרטי HD בדו-ממד לתלת-ממד במגע לחצן. עם רמות גבוהות של יחס ניגודיות ובהירות, זו דרך מושלמת להעשרת חוויית הקולנוע הביתי.

מחיר: כ- 16,000 ש"ח, כולל מע"מ.

תכונות:

– טכנולוגיית 3D Full HD 1080p

– יחס ניגודיות של 120,000:1

– תפוקה של אור לבן ואור צבעוני בעוצמה של 2,000 לומן

– סופר-רזולוציה במצבי דו-ממד ותלת-ממד

– יכולת זום אופטי והיסט עדשה רחב 2.1x

– המערכת כוללת זוג אחד של משקפי תלת-ממד המופעל בתדר רדיו.

EH-TW9200 -טכנולוגיה קולנועית מתקדמת

 

בקו העליון של המקרנים החדשים, מציעה אפסון את כל החלומות הרטובים של חובבי הקולנוע המתקדמים כשהיא מגבה אותם בטכנולוגיה קולנועית מתקדמת. עם יחס ניגודיות כפול כמעט לעומת דגמים קודמים וקישוריות MHL חדשה עבור סמארטפונים וטבלטים, כולל ה- EH-TW9200 גם אינטרפולציה של פריימים בדו-ממד ובתלת-ממד.

עם בהירות יוצאת מן הכלל ויחס ניגודיות גבוה במידה שלא תיאמן של 600,000:1 במצב דו-ממד ותלת-ממד, המקרן מציע חוויה קולנועית סוחפת באמת. הוא בעל אישור ISF מלא, כולל את טכנולוגיית שיפור הנהירות של אפסון עבור ביצועי תלת-ממד וניתן להתאמה בקלות לכל סביבה ביתית, הודות למגוון אפשרויות הקישוריות וההגדרה הגמישות.

מחיר: כ-20,000 ש"ח, כולל מע"מ.

תכונות:

– טכנולוגיית 3D Full HD 1080p

– יחס ניגודיות של 600,000:1

– תפוקה של אור לבן ואור צבעוני בעוצמה של 2,400 לומן

– אינטרפולציה של פריימים במצבי דו-ממד ותלת-ממד

– סופר-רזולוציה במצבי דו-ממד ותלת-ממד

– יכולת זום אופטי והיסט עדשה רחב 2.1x

– ניהול צבעים עם אישור ISF

– המערכת כוללת שני זוגות של משקפי תלת-ממד המופעלות

בתדר רדיו  RF.

רמות גבוהות יותר מאי פעם של ניגודיות דינמית

 

"שנת 2013 היתה שנת צמיחה לאפסון בשוק רווי התחרות של מקרני הקולנוע הביתי, כשאחת הסיבות העיקריות היא הפגנת יכולות טכנולוגיות מתקדמות בהרבה משל המתחרים", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל. "קהל שוחרי הקולנוע הביתי הוא קהל שרף הדרישות שלו גבוה ביותר. הוא רוצה לקבל בסלון או בחדר ההקרנה הביתי את מה שהוא רגיל קבל באולם הקולנוע, שם עושים שימוש במערכות הקרנה סופר-יקרות… החידושים הטכנולוגיים שאפסון מכניסה כל הזמן בקו הביתי, בהחלט מיישר קו עם הדרישות הקפדניות ביותר".

פליישר מציין כי לאורך כל הדרך, מספקים המקרנים החדשים רמות גבוהות יותר מאי פעם של ניגודיות דינמית – יחס של 600,000:1. תכונת הצמצם האוטומטי, בשילוב עם משטחי C2fine, מבטיחה צבעי שחור מיטביים וצבעי לבן זוהרים יותר בכל הסצנות, וכך היא מספקת תמונות ב- Full HD עם בוהק אמיתי. טכנולוגיית bright 480 Hz drive  מאפשרת רמה גבוהה במיוחד של בהירות תלת-ממד ושילוב טכנולוגיית סופר-רזולוציה מעוררת לחיים תכני DVD. "אפילו רצפי הפעולה המהירים ביותר נשארים ברורים הודות לטכנולוגיית אינטרפולציית הפריימים הייחודית של אפסון. על-ידי שימוש בתהליך מתקדם זה, פריימים ביניים נוצרים ומוכנסים בין הפריימים המקוריים ומופיעים במהירות כפולה. זה גורם למעשה לביטול ההבהובים ומספק רצפי תנועה חלקים וחדים יותר".

פונקציית היסט העדשה האופטית ממזערת את הפגיעה באיכות התמונה. ניתן לקבל אורך מוקד קצר החל ממרחק קצר של 298 ס"מ עבור מסך של 100 אינץ' עם היסט אנכי רחב של 96.3% והיסט אופקי של 47.1%.

משקפי התריס האקטיבי לצפייה בתלת-ממד המופעלים בתדר רדיו פועלים עד 40 שעות ונטענים במהירות בתוך 3 דקות בלבד. ניתן לחוות תלת-ממד סוחף ובאיכות גבוהה ממרחק של עד 10 מטרים. המשקפיים מושלמים לכל חדר, ועם טכנולוגיית שיפור ההארה הייחודית שלנו, התלת-ממד הוא בהיר ללא הפרעות.

"בנוסף, ניתן ליהנות מסרטים באיכות הגבוהה ביותר בחדרים קטנים וגדולים כאחד", מדגיש פליישר. "עם מערכת עדשות שמספקת יחס זום אופטי של 2.1x , הגבוה ביותר בתחום, המקרנים שלנו מציעים אפשרויות הצבה גמישה במיוחד, מבלי להתפשר על איכות התמונה. יכולת זו של זום אופטי מצוין גם מאפשרת לכבלים להיות קצרים יותר, ובכך מבטיחה שכל ירידה אפשרית באותות תהיה קטנה ככל שניתן".

אודות אפסון ישראל

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.