אופלי » Blog Archive » אפסון השיקה ב- CES משקפי אנדרואיד חכמים ליישומי מציאות רבודה עם מצלמה, גירוסקופ, GPS, מצפן וחיישני האצה


אפסון השיקה ב- CES משקפי אנדרואיד חכמים ליישומי מציאות רבודה עם מצלמה, גירוסקופ, GPS, מצפן וחיישני האצה

סביבת האנדרואיד עליה מבוססים המשקפיים, סוללים בפני מפתחים הזדמנויות להשקת מגוון אפליקציות וכלים לשימושים מסחריים, עסקיים וביתיים, בחינוך, הדרכה, בידור, משחק, מדע, רפואה ואבטחה. מנכ"ל אפסון ישראל: "התחלנו כבר בפנייה למפתחים בסביבת האנדרואיד, לטובת חיפוש רעיונות חדשניים ומבטיחים, שיצטרפו למהלך ההפיתוח הגלובלי".

ה-Moverio B-200

ה-Moverio B-200

ענקית ההדמיה, חברת אפסון השיקה בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית/בידורית שנפתחה השבוע בלאס וגאס, את ה-Moverio BT-200, משקפי מציאות רבודה (AR), לאנשים בתנועה ולבידור ביתי. הדור הבא של המשקפיים של אפסון, שיהיה זמין במאי 2014, שוקל 88 גר' בלבד, יעלה כ-699 אירו, ופועל על בסיס פלטפורמת האנדרואיד הפתוחה, סולל בפני מפתחים הזדמנויות להשקת מגוון אפליקציות וכלים לשימושים מסחריים, עסקיים וביתיים, בחינוך, הדרכה, בידור, משחק, מדע, רפואה, אבטחה ועוד. המשקפיים השקפים, מציבים מול עיני המרכיב אותן, מסך בגודל 320 אינץ' (812 ס"מ) באיכות HD ויאפשרו מעבר לפיתוחים הצפויים בקרוב, גם צפייה בסרטים ומשחקים, בדו ובתלת-מימד, עם סאונד דולבי דיגיטל.

משקפי ה- Moverio BT-200, שבלבם מעבד לבה כפולה במהירות 1.2 גיגהרץ, מגיעים מוכנים להתמודדות עם שלל יישומי מציאות רבודה אפשריים, כשהם מצויידים בחיישני מציאות 'רגילה', דוגמת מצלמה קדמית, GPS, מצפן, גירוסקופ,  ואפילו מד-תאוצה. כל אלו מאפשרים למכשיר להבין בדיוק מירבי את תנועת המשתמש כמו גם את העולם הסובב אותו. סוללת המשקפיים יעילה לכשש שעות בין טעינה לטעינה. הן מצויידות ביכולת תקשורת Wi-Fi ומגיעות עם 8 גיגה-בייט של זכרון מובנה וחריץ הרחבה לכרטיסי SD. ניתן יהיה לחברן בקלות למערכות נוספות דוגמת סמארטפונים וטאבלטים באמצעות קישורי בלוטות', USB otg, או Miracast.

"מחשוב לביש הוא עסק חם כיום", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל, "ההערכות לשוק המחשוב הביתי מדברות על צמיחה מהיקף שוק של 8 מיליארד דולר כיום להיקף של 19 מיליארד עד 2017 ואפסון רוצה לקחת חלק חשוב בו." לדברי פליישר, אפסון ישראל החלה בימים האחרונים בפניה למפתחים בסביבת האנדרואיד לטובת חיפוש רעיונות חדשניים ומבטיחים, שיצטרפו למהלך הגלובלי.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.