אופלי » Blog Archive » ARM מרחיבה את מוצר הדגל שלה, ה-DS-5 Development Studio, גם לפיתוח RTOS


ARM מרחיבה את מוצר הדגל שלה, ה-DS-5 Development Studio, גם לפיתוח RTOS

ההרחבה מאיצה את הפריסה של מוצרים מבוססי ARM, מ"האינטרנט של החפצים" ועד לשרתי 64 ביט

DS-5 Development Studio

DS-5 Development Studio

ARM, הספקית המובילה של פתרונות IP לתעשיית האלקטרוניקה, הכריזה על הזמינות של גרסה 5.16 של ה-ARM DS-5 Development Studio, המוסיפה תמיכה עבור ניפוי שגיאות ומיטוב של תוכנות משובצות המבוססות על מערכות הפעלה בזמן אמת (RTOS). התכונות החדשות שנוספו לגרסה זו של ה-DS-5 Development Studio הופכות אותה לחבילת הכלים היחידה בשוק התומכת בחילול קוד, ניפוי שגיאות וניתוח ביצועים עבור כל מעבד ARM Cortex®, לרבות הסדרה החדשה ARM Cortex-A50 המפעילה יישומי "מתכת חשופה", RTOS או צברי תוכנה מבוססי לינוקס.

נתח הביצועים החדש DS-5 Streamline עבור מיקרו-בקרים מציע פונקציונליות שעד כה הייתה זמינה רק עבור מעבדי יישומים המפעילים מערכות לינוקס או אנדרואיד ומעניק אותה גם למשתמשי RTOS. באמצעות השימוש בטכנולוגיית trace סטנדרטית הזמינה כמעט בכל המיקרו-בקרים המבוססים על מעבדי Cortex-M3 ו-Cortex-M4, יכול הכלי לאסוף נתונים של פעילות משימות RTOS, מוני ביצועי חומרה, אירועי תוכנה ודגימות של מונה התוכנית. לאחר מכן מוצגות התוצאות כמערך של דו"חות המאפשר למפתחים להבין במהירות את מערכת הקשרים והתלות בין התוכנה שלהם לבין החומרה הבסיסית.

לדוגמה, ה-Streamline מקל מאוד על הניתוח והבדיקה מהם ההתקנים ההיקפיים המחוללים הפרעות ואילו תנאים גורמים לקפיצות (spikes) בזמן הטיפול. בנוסף, היכולת של בניית פרופיל תוכנה מדגישה את האזורים של הקוד ששולט במחזורי המעבד, המוכרים בכינוי hotspots.

מנפה השגיאות DS-5 הורחב וכולל מעתה גם מודעות מערכת הפעלה המתפרסת מעבר ללינוקס ואנדרואיד, עם כיסוי הטווח של RTOS פופולריות כדוגמת Keil RTX, FreeRTOS, Freescale® MQX™, Micrium uC/OS-III וכן Express Logic ThreadX. מודעות ה-OS המובנית של ה-DS-5 פותחה בשילוב עם שותפות ה-RTOS של החברה והיא עוזרת לפשט ולהאיץ את מחזור פיתוח התוכנה בכך שמספקת נראות מרובה יותר לתוך מבני הקרנל והמשימות. ניתן להשתמש במנפה השגיאות DS-5 לצורך פיתוח RTOS על פלטפורמות וירטואליות על ARM Fast Models ועל חומרה בעת החיבור לניפוי השגיאות ARM DSTREAM™ ויחידת מעקב או משפחת ה-ARM® Keil® ULINKpro™.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.