אופלי » Blog Archive » טייטס חם


טייטס חם

BROOKS Infiniti Tight II

BROOKS Infiniti Tight II

רגע לפני שהטמפרטורות צונחות והגשמים מתחילים לרדת, מותג הספורט BROOKS משיק את סדרת הטייטסים לגברים Infiniti Tight II השומרת על חום הגוף ומאפשרת להחליף מכנסיים מבלי להסיר את הנעליים

ברגע שמזג האוויר מתחיל להתקרר, רבים מאיתנו מחליפים את הטייטס הנוחים למכנסי טרנינג מסורבלים בהליכה/ריצה/רכיבה/אימון היומי. בכדי לשמור על יתרונות הטייטס מבלי לקפוא מקור, מותג הספורט האמריקאי BROOKS משיק את סדרת הטייטס השומרת על טמפרטורת הגוף ומעניקה תמיכה לפלג הגוף התחתון.

מהנדסי המותג שילבו בטייטסים החדשים ומנדפי הזיעה רוכסנים ייחודיים באזור השוקיים, זאת על מנת להשיג התאמה מדויקת לכל מבנה גוף ולתמיכה מרבית, אך גם בכדי לייתר את הסרבול שבהחלפת הבגדים לאחר האימון; כך, לאחר האימון ניתן יהיה לפתוח את הרוכסן בשוק ולהסיר את הטייטס מבלי להוריד את הנעליים.

BROOKS (ברוקס) הינה חברה אמריקאית המתמחה בייצור נעלי ריצה מקצועיות, אשר נוסדה ב-1914 ושייכת לאיל ההון וורן באפט. מזה כשנתיים מובילה ברוקס את שוק הריצה האמריקאי, עפ"י נתוני ה-running specialty accounts, ולאחרונה השיקה גם קו מוצרים משלימים לריצה, כמו גם קולקציות נעליים ראשונות מסוגן המותאמות להליכה, לשטח ולילדים. ברוקס מוגדרת כ"פורצת דרך" בתחום נעלי הספורט, עם שלל פיתוחים, כמו: טכנולוגיית ה-DNA שיוצרת התאמת בין משקל הרץ לעצימות הבלימה, BioMoGo הסוליה המתכלה הראשונה מסוגה, ו-PDRB פטנט לפיו כף הרגל מותאמת באופן ביו-מכני לתנועה הטבעית מהעקב לבוהן. ברוקס אחראית גם למיזם Brooks ID שמטרתו לתמוך באוהבי ריצה מכל העולם, ובמסגרתו מתקיימת גם קבוצת ריצה ישראלית המשתתפת בתחרויות שונות.

 

להשיג בשחור או בכחול נייבי

 

מחיר: 322 ש"ח

להשיג בסניפי רשת BROOKS ובחנויות הספורט המקצועיות המובחרות



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.