אופלי » Blog Archive » מסאז' במקלחת הביתית


מסאז' במקלחת הביתית

בשובנו הביתה, מותשים מיום עבודה ארוך וקשה, הדבר שאנו זקוקים לו יותר מכל הינו מסאז' מפנק, מה שלרוב לא נמצא בבית בהישג-יד. המותג הצרפתי Jacob Delafon מצא פיתרון לבעיה, בדמות סדרת הפאנלים החדשה למקלחת water tiles tower שמעניקה הידרו-מסאז' יומיומי בתוך הבית

WATERTILE-TOWER  JACOB DELAFON

WATERTILE-TOWER JACOB DELAFON

הסדרה החדשה מוצעת בכמה גדלים ועוצבה בסגנון מודרני ובקווים נקיים, כך שתוכל להשתלב בכל חדר רחצה. בין הפאנלים הבולטים: פאנל מלבני וצר בגובה 80 ס"מ וברוחב 10 ס"מ, המאפשר ניצול יעיל של שטח הקיר במקלחת. גולת הכותרת שלו היא ראש מקלחת מרובע וגדול במיוחד, ליצירת אפקט של גשם ולהנאה מרבית מזרמי המים שיוצאים מ-140 חרירים. הוא מכיל את מערכת ההידרו-מסאז' המפנקת, שמוודאת שזרמי המים יגיעו אל כלל חלקי הגוף עם בעזרת 3 ג'טים (מתיזנים) מתכווננים שיוצאים מצד הקיר. כמו כן, הוא משלב מזלף ידני צר בעובי 70 מ"מ ועם 60 חרירים, צינור מקלחת גמיש המצויד ב"אנטי-טוויסט" (מונע מהצינור מלהסתובב) וברז מיקסר עם תרמוסטט, בעזרתו ניתן לכוון את טמפרטורת המים המקסימאלית ולהימנע מכוויות (עצירת בטיחות של 38 מעלות).

חברת Jacob Delafon הצרפתית המתמחה בעיצוב וייצור כלים סניטאריים ואמבטיות, הוקמה בשנת 1889 על ידי אמיל ג'קוב ומוריס דלפון, ומאז נחשבת לחברה מובילה בזכות העיצוב היצירתי והשימוש בחומרי גלם איכותיים. מוצרי החברה כובשים את שווקי העולם ומותקנים במקומות נחשבים ומפורסמים ברחבי העולם ובארץ, כדוגמת פרויקט היוקרה "מגדלי גן העיר" בתל אביב ומלון  "דניאל" בהרצליה. "ג'קוב דלפון" מציעה קו מוצרים שלם לחדר האמבטיה במגוון סגנונות עיצוב הכולל: אסלות, כיורים מסוגים שונים, בידטים, אמבטיות יציקה ואקריל, ריהוט אמבטיה וברזים, קו הנותן מענה לתפעול מהיר, שקט, היגייני ונוח לניקיון בטכנולוגיה נוחה ומשודרגת כמו מושבי אסלה הידראוליים לתפעול נוח ומניעת בלאי.

מחיר: 16,210 ש"ח

להשיג באולמות התצוגה של רשת "חרש"

www.harash.co.il

"חרש" הינה חברה משפחתית ואחת מהחברות המובילות והותיקות בישראל לעיצוב פנים בתחום הבניה ושיפוץ בתי מגורים ומבני ציבור, עם ותק של למעלה מ-60 שנים. החברה מציבה סטנדרטים חדשים המבוססים על מגוון רחב של עיצובים  ומותגים בינלאומיים לצד הקפדה על חווית שירות אישית. תחומי הליבה בחרש הם ריצופים, חיפויי שיש ואבן, פרקטים, חדרי אמבטיה, כלים סניטאריים, ריצופי חוץ ואביזרים. לחברה כ-13 סניפים ברחבי הארץ. 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.