אופלי » Blog Archive » זמן למסיבת חורף עם די-ג'יי טיאסטו


זמן למסיבת חורף עם די-ג'יי טיאסטו

החיבור האגדי של עולם המוזיקה עם עולם האופנה ממשיך לעשות גלים, ומביא לשיתוף פעולה נוסף בין הדי-ג'יי הבינלאומיTIESTO  ומותג האופנה המוביל GUESS, שיוצאים במהדורה מוגבלת של שעונים בהשראת המוזיקה האלקטרונית וחיי הלילה

לאחר ההצלחה של קולקציית השעונים והאקססוריז שהושקה בשנה שעברה, עיצב די-ג'יי TIESTO מהדורת שעונים שנייה בשיתוף מותג השעונים. השעון במהדורה עוצב במראה גברי ומחוספס ועשוי פלדת אל-חלד בכחול נייבי וגימור ייחודי, המתכתב עם המוזיקה האלקטרונית.

אלמנטים נוספים בעיצוב השעון המעצימים המראה הגברי, הם: טבעת שעון מאסיבית בקוטר "אוברסייז" של 45 מ"מ (!), חוגה וכתר בעלי תבליטי מעוינים שיוצרים טקסטורה מחוספסת, שנתות מובלטות, מחוגים כסופים ומודגשים על רקע צבעו הכחול הייחודי של השעון, טיימר ושני שעונים משניים המצביעים על היום בשבוע והתאריך בחודש.

בגב שעוני הקולקציה חרוט הלוגו האישי של טיאסטו, והם מוצעים בקופסה מהודרת הכוללת מידע אישי ובלעדי על הדי-ג'יי המפורסם בעולם ועל מותג האופנה GUESS.

לצד השעונים, עיצב TIESTO עבור המותג קולקציית קפסולה הכוללת מכנסי ג'ינס וחולצות T.

מחיר: 1,399 ש"ח

 

GUESS TIESTO

GUESS TIESTO

 

להשיג בלעדית ברשת פלאנט

GUESS  שהוקמה בשנת 1981 החלה את דרכה כחברה לג'ינסים לאור הצלחתה ברבות השנים הפכה למותג אופנה ולייף סטייל בינלאומי. את קולקציית השעונים הראשונה שלה השיקה שנתיים לאחר מכן, קולקציית שעוני אופנה רחבה לגברים ולנשים צעירים ואופנתיים המודעים לטרנדים המשתנים. תשומת לב תמידית לרעיונות חדשים ולעיצובים שוברי מוסכמות הופכים את המותג לרלוונטי לטרנדים העכשוויים כששעוני הנשים מוצעים בסגנונות החל מקז'ואל-אופנתי ועד למתוחכם ואלגנטי ושעוני הגברים לרוב מאופיינים בעיצוב, בחומרים ובטכנולוגיה גברית. שעוני המותג נמכרים בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. לארץ מיובאים השעונים על ידי קבוצת פלאנט.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.