אופלי » Blog Archive » SAP חושפת כלים ופתרונות המאפשרים "לחוש" ביקושים בזמן אמת


SAP חושפת כלים ופתרונות המאפשרים "לחוש" ביקושים בזמן אמת

ענקית התוכנה SAP הכריזה על פתרון חדש לניהול וחיזוי ביקושים, המאפשר לחברות  לנהל ביקושים ולהפעיל תהליכי תכנון תהליכים עסקיים, על ידי קבלת תמונת מצב בזמן אמת אודות נתוני השוק. היכולות של פתרון SAP Enterprise Demand Sensing application החדש משפרות את איכות החיזוי של ביקושים בטווח הקצר ועל ידי כך מפחיתות עלויות הנובעות ממחסור במלאי ועיכובים באספקה מחד ומאידך מסייעות להגביר את קצב המכירות. הפתרון "לוכד" מגמות היסטוריות ועתידיות, מבצע השוואה, ומשקלל נתונים בין מקורות חיזוי שונים יחד עם ניתוח אנליטי של ביקושים ומאפייני ביקוש.

ההשקה של פתרון ה- Demand Sensing מגיעה לאחר ש- SAP  השיקה את אפליקציית SAP Demand Signal Management, המבוססת על פלטפורמת SAP HANA. האפליקציה משלבת את כל סימני הביקוש הפנימיים והחיצוניים לתוך תמונת מצב אחידה. באמצעות שילוב של שני הפתרונות החדשים, עם מרכיב  SAP Advanced Planning and Optimization, SAP מציעה  כאן פתרון כולל מקצה לקצה לניהול ביקושים, ומאפשרת ניהול שרשרת הפצה מבוססת ביקושים. לקוחות יכולים לנהל  תהליך מלא המתחיל באיתור סימנים ואותות לביקושים, מתוך מקורות מובנים ולא מובנים, ומסתיים בחיזוי קצר וארוך טווח המביא לגידול בהכנסות ממכירות והפחתת עלויות מלאי.

"כאשר עולם העסקים הופך ליותר ויותר תחרותי, חברות צריכות לחולל שינוי בשרשרת ההפצה שלהן על מנת  להפוך לחברות המונעות על פי ביקושים או אפילו מונעות לפי כיווני השוק," אומר אבי שחם, מנהל תחום SCM ב- SAP ישראל. "מומחי שרשרת הפצה והמקבילים שלהם בתחום השיווק, צריכים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק יותר מאי פעם. באמצעות קבלת תמונה בזמן אמת על כל פעילות השוק, כולל מגמות ברשתות החברתיות, חברות מובילות יכולות כעת לחוש את הביקוש ובהתאם לכך לתכנן. השיווק יוצר יותר מכירות עבור מוצרים, בעוד ארגונים עם שרשרת הפצה גמישה יוכלו להבטיח תגובה מהירה לשינויים באופי הביקושים".

"הזמינות של הכלי לניהול וחיזוי ביקושים משנה את כללי המשחק עבור לקוחות SAP", הוסיף שחם. "יכולות חיזוי אנליטי מאפשרות למשתמשים להגביר בצורה משמעותית את החיזוי לטווח הקצר, מה שמסייע להגביר מכירות ורווחים".

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לקישור:

http://www54.sap.com/asset/detail.sap-enterprise-demand-sensing-improving-forecast-accuracy-in-the-short-term-horizon-demo-us-mp4.html

 

אודות פעילותה של SAP בישראל

SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.