אופלי » Blog Archive » אמזון תתמוך בצמיחת הענן בישראל


אמזון תתמוך בצמיחת הענן בישראל

אמזון מרחיבה פעילויות מחשוב ענן ב- EMEA לתמיכה במעבר לקוחות ישראליים לענן

 ד"ר וורנר פוגלס, סגן נשיא והטכנולוג ראשי של אמזון. צילום: רן בירן

ד"ר וורנר פוגלס, סגן נשיא והטכנולוג ראשי של אמזון. צילום: רן בירן

תל אביב, 15 באוקטובר 2013 – אמזון הודיעה היום על תכניות לפתוח בתל אביב משרד שיסייע לתמוך בגידול של ענן Amazon Web Services (AWS)  ברחבי EMEA-אירופה מזרח תיכון ואפריקה ובבסיס הלקוחות שלה המתרחב במהירות בישראל.  המשרד צפוי  להיפתח ולפעול בתחילת 2014 ויתמוך בעסקים מכל הגדלים, מחברות סטארט-אפ עד לארגונים המבוססים ביותר בישראל, כאשר הם מבצעים את המעבר אל ענן AWS.

עם פתיחתו, המשרד החדש יהווה ישות מקומית עם מנהלי לקוחות, מהנדסי פתרונות, מנהלים טכניים ללקוחות, צוות תמיכה ותפקידים מגוונים אחרים שיתמכו בלקוחות ישראליים, כדי שיוכלו להיות בקשר ישיר עם AWS.

חברות ישראליות היו בין הראשונות ב- EMEA שאימצו שירותי ענן כאשר AWS הושקה ב- 2006. לקוחות הממוקמים בישראל משתמשים ב- AWS להרצת נושאים רבים, מסביבות פיתוח ובחינות עד לניתוחי Big Data, מיישומי mobile, web ויישומים חברתיים, עד ליישומים עסקיים ארגוניים ועומסי עבודה למשימות קריטיות. עתה מונים לקוחות AWS בישראל אחדות מהחברות המוכרות היטב והצומחים במהירות הרבה ביותר, כולל myThings, Clicksoftware ו- Onavo.

"חברות ישראליות משתמשות ב- AWS לקידום חדשנות, לקיצור זמן יציאה לשוק והרחבת עסקיהם הגלובליים", אמר סטיב מידגליי (Steve Migdley), ראש EMEA – Amazon  Web Services, Amazon EU SarL. "הבחירה לפתוח משרד AWS בישראל מעידה על בסיס הלקוחות הגדל במהירות, המערך הרחב של כישרונות, וההשקעה שאנו מבצעים לתמיכה באימוץ ענן ברחבי EMEA. אנו מצפים לעבוד עם יותר חברות ישראליות כדי לעזור להן להפחית השקעות במשאבי טכנולוגיה, תוך שמירה על רמות גבוהות של אמינות ואבטחה".

סטארט אפ ישראלי אחד המשתמש ב- AWS להרחבת עסקיו הגלובליים היא חברת יישומי המובייל Moovit.  Moovit היא חברת יישומי תחבורה ציבורית המבוססים על חוכמת ההמונים עבור טלפונים ניידים. היישום מספק לנוסעים מבט בזמן אמת על איך תיראה הנסיעה שלהם, כדי לעזור להם לבחור את המסלול המהיר והנוח ביותר (ולעשות את השימוש שלהם בתחבורה ציבורית לפשוט ככל האפשר). Moovit בנתה על AWS  מיומה הראשון. "רצינו להגיע לקהל גלובלי ולכן החלטנו לבנות את העסק שלנו בענן על מנת לנצל את היתרונות של סקאלביליות וגישה גלובלית שמספקת AWS", אמר יובב מידד, סגן נשיא למוצרים של Moovit. "על ידי שימוש ב- AWS, הצלחנו להגדיל את השימוש באפליקציה שלנו בצורה דרמטית ולהגיע לשני מיליון מנויים רשומים בתוך פחות משנה מאז שיצאנו לפעילות גלובלית. בלי הסקאלביליות של AWS, והתמיכה של הצוות שלהם, לא היינו יכוליפ להגיע לתוצאות הללו. המשרד המוקם בישראל יעזור לנו אף יותר".

Wix.com היא חברת ישראלית נוספת הצומחת במהירות ומשתמשת בשירותי AWS  על מנת להתרחב ולשרת את בסיס המשתמשים הגלובלי שלה. Wix היא פלטפורמה מבוססת ענן לפיתוח, המאפשרת למשתמשים ליצור ולנהל נוכחות מקצועית באינטרנט עם כלים חופשיים המאפשרים הקמת אתרים בשיטת Drag and Drop. החברה משרתת יותר מ- 39 מיליון משתמשים ברחבי העולם ובכל חודש מצטרפים לשירותיה מיליון משתמשים רשומים נוספים. החברה משתמשת בשירותי AWS למספר משימות ובכלל זה כתשתית למחקר ופיתוח ועל מנת לספק מיליוני דפים למנועי חיפוש ואינדקסים מדי יום, תוך שהיא שומרת על אתרי האינטרנט של הלקוחות שלה זמינים למנועי חיפוש ומעודכנים. "פתרונות AWS הם שירותים יקרי ערך בארסנל שלנו כאשר מדובר בפיתוח אב טיפוס מהיר של מערכת ועבור טיפול בשיאים של תנועה באתרי פרודקשן שלנו בדרך הכדאית ביותר. החדשות אודות המשרד החדש של אמזון בישראל נהדרות משום שהוא יאפשר לנו להדק עוד יותר את שיתוף הפעולה יקר הערך הזה עם החברה", אמר אנדריי מאקארוב, ארכיטקט מערכות ענן ב- Wix.

זהו המשרד הראשון שייפתח בישראל על מנת לתמוך ב- AWS והוא מתווסף למשרדים ומרכזי פיתוח אחרים של AWS שנפתחו באזור EMEA ב- 2013, ובכלל זה בגרמניה והולנד. אנשים המעוניינים להגיש מועמדות לאחד התפקידים כגון: ארכיטקט פתרונות, מנהלי לקוח או מנהל טריטוריה, יכול לעשות זאת באינטרנט באתר aws.amazon.com/careers.

אודות Amazon Web Services

Amazon Web Services נוסדה בשנת 2006 והחלה להציג שירותי תשתית מיחשוב חשובים לעסקים במודל של שירותי ווב – הידועים כיום במינוח מיחשוב ענן. היתרון האולטימטיבי של מיחשוב ענן ושל AWS, הוא היכולת לנצל לטובה מודל עסקי חדש ולהפוך הוצאות תשתית לעלויות משתנות. עסקים אינם צריכים עוד לתכנן ולרכוש שרתים ומשאבי IT  שבועות או חודשים מראש. על ידי שימוש בשירותי AWS, עסקים יכולים לנצל את המומחיות של AWS  והיתרון לגודל על מנת לקבל משאבים כאשר העסק שלהם זקוק להם, ועל ידי כך לקבל תוצאות מהירות יותר ובעלויות נמוכות יותר. כיום מספקת AWS, פלטפורמת תשתית אמינה, סקאלבילית ובעלות נמוכה בענן, המעצימה מאות ואלפי ארגונים, גופי ממשלה וחברות סטארט אפ ב- 190 מדינות ברחבי העולם. AWS  מציעה למעלה מ- 30 שירותים שונים ובכלל זה: Amazon Elastic Compute Cloud (Amazon EC2), Amazon Simple Storage Service (Amazon S3) ו- Amazon Relational Database Service (Amazon RDS). שירותי AWS  זמינים ללקוחות מאתרי Data Center בארה"ב, ברזיל, אירופה, יפן, סינגפור ואוסטרליה.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.