אופלי » Blog Archive » אלביט מערכות זכתה בחוזה בהיקף של 33 מיליון דולר לאספקת מערכות תצפית אלקטרו-אופטיות למסוקים של לקוח באזור אסיה-פסיפיק


אלביט מערכות זכתה בחוזה בהיקף של 33 מיליון דולר לאספקת מערכות תצפית אלקטרו-אופטיות למסוקים של לקוח באזור אסיה-פסיפיק

מערכת DCoMPASS®

מערכת DCoMPASS®

אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום כי החברה הבת שבבעלותה המלאה, אלביט מערכות אלקטרו-אופטיקה – אלאופ בע"מ ("אלאופ") קיבלה חוזה המשך בהיקף של 33 מיליון דולר לאספקת מערכות התצפית האלקטרו-אופטיות המתקדמות מתוצרתה,  Digital CoMPASS®, עבור צי המסוקים של חיל האוויר של לקוח באזור האסיה-פסיפיק. הפרויקט יבוצע במהלך שלוש שנים.

עדי דר, מנכ"ל אלאופ אמר: "תכנית המשך חשובה זו משקפת את שביעות הרצון של הלקוח מהמערכות שנרכשו לפני מספר שנים. העובדה שאנו מספקים ללקוחותינו מערכות חדשניות ומתקדמות, הנסמכות על הניסיון המבצעי הנרחב שלנו בתחום המטעדים האלקטרו-אופטיים, ממצבת אותנו כאחת מספקיות המובילות בעולם בתחום זה" .

מערכת DCoMPASS®היא מערכת תצפית מיוצבת, קלת-משקל, בעלת מספר רב של חיישנים אלקטרו-אופטיים, מספקת פתרונות ליישומים אוויריים (מטוסי כנף קבועה ומסוקים) כמו גם ליישומים יבשתיים וימיים. הטכנולוגיה האלקטרו-אופטית המתקדמת מאפשרת למערכת ה"דיקומפאס" לספק  מודיעין חזותי רציף, 24/7 , ליישומי יום ולילה ויכולות מעקב, תצפית והרכשת מטרות, בצורה מיטבית, גם בתנאי מזג אוויר קשים.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.