אופלי » Blog Archive » הישג טכנולוגי למארוול ישראל: ענקית הסלולר AT&T אשררה לשימוש מודם סלולרי שפותח במארוול ישראל לרשתות דור 4 LTE ודור 3


הישג טכנולוגי למארוול ישראל: ענקית הסלולר AT&T אשררה לשימוש מודם סלולרי שפותח במארוול ישראל לרשתות דור 4 LTE ודור 3

חברת מארוול העולמית הודיעה כי הדור החדש של המודם הסלולרי פרי פיתוחה  PXA1801אושר (Certified) על ידי AT&T להפעלה ברשתות 4G ו-3G  של החברה בקטגוריה 3  ותומך בקצבי נתונים של עד 150מגה.  עתה ניתן להשיק מוצרי תקשורת מבוססי PXA1801  כמו נתבים (Mobile routers), טאבלטים וטלפונים חכמים ברשת AT&T.

חברת AT&T היא ממפעילות הסלולר הגדולות בעולם המספקת שירותים סלולריים לכ-100 מיליון מנויים. קבלת האישור הינו ציון דרך משמעותי בתהליך הפיתוח של המודם, המאשרר
את יכולותיו ואת איכות ביצועיו הטכנולוגיים המתקדמים בתום תהליכי בדיקה, הידועים בסטנדרטים הקפדניים והמחמירים של המפעילה.

המודם הסלולרי Aramada Mobile PXA1801 LTE MRAT פותח במרכז הפיתוח של מארוול ישראל.   מלבד קצב ההורדה המהיר (150Mpbs) מתאפיין המודם בצריכת הספק נמוכה במיוחד. הארכיטקטורה היעילה והגמישה שלו מאפשרת פריסה ברשתות LTE החדישות ביותר וכן ברשתות WB-CDMA. התאימות לאחור כוללת דורות קודמים של WB-CDMA ו-EDGE

מארוול מתמחה בפיתוחים מתקדמים של  טכנולוגיות LTE ובין הישגיה ניתן לציין: השקת שבבMRAT  LTE, 4 ליבות (קטגוריה 5) לרשתות HSPA+, TD-HSPA+ ו-EDGE לייצור המוני וכן ביצוע השיחה הראשונה בעולם מקצה לקצה ברשת VoTD-LTE בשיתוף עם ZTE ו-China Mobile (בחודש יוני).

Weili Dai, נשיאת מארוול ומייסדת משותפת של החברה: "האישור של ARMADA Mobile PXA1801 הוא נקודת ציון חשובה למארוול ולמעמדה כספקית פתרון הדור ה-4 ל-China Mobile ועתה גם ל-AT&T.  עתה, לקוחותינו יוכלו להיות בטוחים שהמכשירים הסלולריים החדשים שלהם, המצוידים בשבבי מארוול, יעמדו בכל הדרישות הטכניות של AT&T שהם תנאי להפצתם ללקוחות והפעלתם ברשת. מהלך זה ממחיש את מחויבותנו להפוך את העולם למקום טוב יותר באמצעות פתרונות עתירי ביצועים שמשפרים את חיי האנשים".

 

יוסי מיוחס, מנכ"ל מארוול ישראל

יוסי מיוחס, מנכ"ל מארוול ישראל

יוסי מיוחס, מנכ"ל מארוול ישראל: "הצוות הישראלי מוביל בהצלחה פיתוח של טכנולוגיית  4G הנמצאת בחזית תעשיית הסלולר, הזוכה עתה להכרה על ידי אחת המפעילות החשובות בעולם . הדור הרביעי LTE הוא בבחינת הזדמנות גדולה למארוול ישראל ואנחנו מצליחים להפגין בו מובילות ברמה עולמית. ככלל, תעשיית ההיי-טק הישראלית תורמת רבות לשוק הסלולר הגלובלי, אך חסרונן של רשתות דור רביעי בארץ לא מאפשר לממש את מלוא הפוטנציאל בתחום זה. רשתות מסוג זה חיוניות כיום לציבור אך לא פחות מזה לתעשייה הטכנולוגית".

אודות מארוול

מארוול היא מובילה עולמית בפיתוח פתרונות סיליקון מקיפים המאפשרים את סגנון החיים הדיגיטלי. הפתרונות מתפרסים על פני מגוון תחומים: תקשורת סלולרית, אחסון, תשתיות ענן, בידור דיגיטלי ואספקת תוכן לבית. סל המוצרים המגוון, המבוסס על יכולות מערכתיות ואינטגרטיביות מתקדמות, מציע פלטפורמה מלאה מקצה לקצה יחד עם ביצועים מתקדמים מסוגם בתעשייה, אבטחה, אמינות ויעילות.

מארוול ישראל פועלת בשני מרכזים: בצפון הארץ, ביוקנעם ובאזור המרכז, בפתח תקווה. יוסי מיוחס, מכהן כמנכ"ל מארוול ישראל. מארוול ישראל פועלת באמצעות שתי חטיבות – חטיבת הסלולר וחטיבת מתגי תקשורת ומעבדים.

למידע נוסף: www.marvell.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.