אופלי » Blog Archive » SAP מכריזה על גירסה חדשה של SAP BusinessObjects BI


SAP מכריזה על גירסה חדשה של SAP BusinessObjects BI

גירסה 4.1 מהווה חבילה אחת לכל התובנות הארגוניות, מקום אחד לכל המידע וסטנדרט אחד ל- BI  ארגוני

חברת SAP הכריזה על הגרסה החדשה של פתרונות ה-BI (בינה עסקית) SAP BusinessObjects ומציגה את העוצמה של תובנות (Insights) עם הגישה הייחודית של SAP  בתחום האנליטיקה.

שיפורים בגרסה 4.1 של SAP Business Objects BI, כוללים: חבילה אחת לכל התובנות – פתרונות מאוחדים ומותאמים אישית המאפשרים להטמיע אנליטיקה וליצור חוויה מותאמת אישית באמצעות חבילת פיתוח חדשה (SDK) וממשק תכנות (API). ויזואליזציה חזקה מעצימה משתמשים עם תצוגות ממוקדות עבור מגזרים שונות. החלטות מהירות ומדויקות יותר מתקבלות בשגרה ממכשירים ניידים דרך אפליקציה יחידה; פלטפורמה אחת לכל המידע, גדול כקטן – תמיכה ביותר מ- 140 מקורות נתונים, כולל מקורות OLAP. הגרסה תומכת big data כולל תמיכה ב- Amazon Elastic MapReduce ו- Hadoop Hive; הגרסה החדשה מספקת פלטפורמת BI ברמה מקצועית, שנועדה להתאים לכל גודל ארגון מקטן לגדול עם SAP Crystal Server 2013 ועם גרסאות Edge ו- Enterprise של פתרון ה- Business Objects BI 4.1.

מידע, מכשירים ניידים, התקנים והאנשים אשר משתמשים בהם, מקושרים כיום יותר מאי פעם. הערך עצום הטמון בחיבור הנתונים הללו אל התהליכים העסקיים יאפשר למשתמשים לגלות במהירות את המתרחש ואז לפעול על בסיס העוצמה של התובנות שהוסקו. חזון האנליטיקה של SAP בנוי סביב יצירת חוויית BI בזמן אמת, עם קישוריות לרוחב הארגון, תצוגות מתקדמות ואנליטיקה מתקדמת.

"גרסה 4.1 מביאה שיפורים ומאפייני אינטגרציה חשובים. היא משפרת יכולות עבור לקוחות SAP NetWeaver Business Warehouse וגם עבור המשתמשים הוותיקים של Business Objects", אומר עופר מילבסקי, מנהל ה-Presale ב- SAP ישראל. "השיפורים המשמעותיים ביותר הם בתחום המובייל, לוחות הבקרה, השיתופיות והתמיכה במקורות ביג דאטה".

"SAP היא מובילת שוק באנליטיקה" אמר כריסטיאן רודטוס, סגן נשיא ומנכ"ל סאפ SAP Analytics. "יש לנו את העומק, הרוחב והניסיון הנדרשים כדי לסייע ללקוחותינו לרתום את העוצמה של הנתונים האפלים. בזכות הניסיון שלנו לקוחות יכולים לצפות לפלטפורמת BI עוצמתית עם יכולות מקצועיות. גם ה- IT וגם העסקים ירוויחו מהשילוב בין העוצמה של ה- BI הארגוני, ויזואליזציה זריזה ופתרונות אנליטיקה מתקדמים, שיספקו סינרגיה שאינה אפשרית כיום".

 

אודות פעילותה של SAP בישראל

SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.