אופלי » Blog Archive » מוטורולה סולושנס משיקה סמארטפון אנדרואידי לעסקים


מוטורולה סולושנס משיקה סמארטפון אנדרואידי לעסקים

המכשיר משלב בין יכולות של מחשב נייד עסקי עם מאפיינים של סמארטפון צרכני

מוטורולה סולושנס, ספקית מובילה של פתרונות תקשורת למשימות קריטיות, השיקה היום בישראל וברחבי העולם משפחה חדשה של סמארטפונים מבוססי אנדרואיד עבור המגזר העסקי. המשפחה החדשה, בעלת 4 דגמים, כוללת את מכשיר המגע TC55 touch computer, המשלב את התכונות של מחשב נייד עסקי יחד עם הפונקציונאליות, העיצוב והגודל של סמארטפונים חדישים של צרכנים פרטיים.

Motorola TC55

Motorola TC55

במקביל הכריזה מוטורולה סולושנס על הרחבת סל מוצרי התוכנה פרי פיתוחה, עם יכולות מורחבות בתחום האבטחה והניהול וכן עם הדור הרביעי של סביבת הפיתוח RhoMobile.

הדגם החדש TC55 מריץ גרסת Jelly Bean של אנדרואיד ותוכנן לשימושם של אנשי שירות,  אנשי שיווק ומכירות ואנשי אספקה בשטח. הוא מצויד במסך מגע בגודל 4.3 אינטש ברזולוציה גבוהה. למסך יש יכולת התאמה דינמית לתנאים סביבתיים ולאור והוא נשאר בהיר וקריא הן בשטחים סגורים והן באור יום חזק בשטח. ניתן להפעילו בקלות באמצעות עט או אצבעות חשופות או אף מכוסות בכפפה. יתירה מכך, המכשיר עמיד לחלוטין למים וניתן להפעילו גם כשהמסך רטוב.

 

במכשיר החדש שולבו תכונות רבות עוצמה ללכידת נתונים בשטח שמייעלות את השירות ללקוחות וביניהן: סריקה מקצועית באמצעות Imager, לכידת בר קוד, חתימות, מסמכים, ווידיאו ותמונות. המכשיר מצויד בסוללה חזקה מסוגה בשוק, מותאמת לפרופיל עובד, שמאפשרת עבודה רציפה בשטח במשך יום שלם.

אנשי שטח העובדים לא פעם בסביבה רועשת ייהנו בנוסף מחידושים בתחום הקול, לרבות רמקול חזק פי 4 בהשוואה לרמקולים של סמארטפונים רגילים ושני מיקרופונים המצוידים בטכנולוגיה לחסימת רעשים שמציעים איכות קולית יוצאת דופן לדוברים בשני צדי הקו.

 

המכשיר החדש אושר על ידי GCF (Global Certification Forum) והוא ייפתח באופן שיאפשר שימוש בכל הרשתות ברחבי אירופה ואפריקה. הוא תומך ברשתות HSPDA, עם התאמה לרשתות תקשורת עתידיות LTE.

הסמארטפון החדש מצטרף לדגמים קיימים של מחשבים ניידים מבית מוטורולה סולושנס המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Jelly Bean וביניהם: ET1, MC40 ו-MC67.

כאמור, מוטורולה סולושנס הכריזה על הרחבות תוכנה שיאפשרו לעסקים להפיק ממנו ערך מכסימאלי תוך עמידה בדרישות ארגוניות. חבילת ההרחבות Extensions Mx כוללת תכונות חדישות לאבטחה, ניהול ושיפורי ביצועים שמתווספות למערכת ההפעלה אנדרואיד. כן כוללות התוספות של מוטורולה סולושנס למערכת ההפעלה אנדרואיד ריבוי משתמשים (multi user) מצב קיוסק, חתימה דיגיטלית במסך ועוד. באמצעות חבילת ההרחבות החדשה יוכלו מנהלי IT לפקח באופן הדוק על זהות האפליקציות שירוצו על המכשיר וספקי תוכנות ניהול למכשירים ניידים יוכלו לספק מערכות תואמות לניהול מרחוק של המכשירים.

סביבת הפיתוח החדשה RhoMobile Suite 4.0 היא פלטפורמה רבת עוצמה שמספקת כלים לפיתוח אפליקציות להעצמת עובדים בשטח. ניתן לפתח אפליקציות, להטמיען, לנהלן ולארח אותן בכל מערכות ההפעלה, כולל תמיכה ב-iOS7 וב-Windows Phone 8 – הן בדגמים  לצרכן הפרטי והן עבור מכשירים עסקיים. החבילה החדשה מפשטת את תהליך הפיתוח באמצעות שימוש ב-API אחד הן ל-JavaScript והן ל-Ruby שתואם לכל סוגי המכשירים ומערכות ההפעלה. עתה יוכלו מפתחי JavaScript לפתח בקלות אפליקציות RhoMobile ולשלבם בקלות ביכולות המכשיר.

ה-TC55 ישווק בישראל החל מחודש נובמבר. הוא ישווק עם חבילת שירות לשנתיים (לעומת שנה במכשירים אחרים). כן מוצע מגוון אביזרים גדול מסוגו שישרתו את הלקוחות המוסדיים.

 

Motorola TC55 עם מטען USB

Motorola TC55 עם מטען USB

אודות מוטורולה סולושנס

מוטורולה סולושנס היא ספקית מובילה של פתרונות ושירותי תקשורת ליישומים עסקיים וקריטיים, המשמשים לקוחות ארגוניים וממשלות. באמצעות חדשנות פורצת דרך וטכנולוגיות תקשורת מתקדמות התבססה החברה כמובילה עולמית והיא מאפשרת ללקוחותיה להיות במיטבם ברגעים הקריטיים, המשמעותיים ביותר. מוטורולה סולושנס נסחרת בבורסת ניו יורק תחת התג "MSI".

מידע נוסף ניתן למצוא באתר: www.motorolasolutions.com. עדכוני חדשות ניתן למצוא באתר מדיה סנטר או באמצעות הרשמה לשירות ההודעות של החברה.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.