אופלי » Blog Archive » אפליקציה חדשה מבית Good Dynamics תהפוך את הפגישות שלכם ליעילות יותר


אפליקציה חדשה מבית Good Dynamics תהפוך את הפגישות שלכם ליעילות יותר

Good Technology, מובילה עולמית בתחום אבטחת המובייל המיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, תספק בחנות האפליקציות הארגוניות שלה את iBabs, אפליקציה לניהול וייעול פגישות ארגוניות וישיבות דירקטוריון.

ציון עזרא, צילם קובי קנטור

ציון עזרא, צילם קובי קנטור

כידוע בישיבות דירקטוריון נדרש להדפיס חומר רגיש ולשלוח עם שליחים למשתתפים. לחילופין שימוש בטבלטים עם עם תשתית אבטחה חזקה של Good ושימוש באפליקציית iBabs ייתר את הצורך בהדפסת החומר הרגיש, שליחתו למשתתפים וגם יאפשר למשתתפים לסמן קטעים ולרשום הערות על המסמכים המצורפים ולשמור את תוכנם בצורה מאובטחת ב"כספת" של Good.

iBabs ממנפת את הטכנולוגיה של Good Dynamics על מנת לספק פלטפורמה מאובטחת דרכה ניתן לנהל, באופן פשוט וידידותי למשתמש, פגישות ארגוניות. האפליקציה מתאימה עצמה לסדר היום של המשתמשים ומתחברת באופן אוטומטי למערכת המייל והמסמכים בארגון ומאפשרת למשתתפי הפגישה להתכונן אליה כראוי. בכך מספקת האפליקציה גם יתרון סביבתי וחסכוני: הצורך בהדפסת כמויות גדולות של נייר לקראת הפגישה נחסך, והמשתמשים יכולים לעיין במסמכים ואף לבצע בהם שינויים, לפני ובזמן הפגישה.

ציון עזרא, מאינוקום, המייצגת את Good Technology בישראל אומר כי: "קיום פגישות ארגוניות, בעיקר בעלות מספר משתתפים רב, יכול להוות אתגר: העברת המידע הרלוונטי לכלל המשתתפים, ווידוא ההגעה ואפילו איסוף המסקנות בסיום הפגישה – כל אלו מצריכים מעקב וארגון רציף. iBabs, מפשטת את התהליך הזה, הופכת אותו לאפקטיבי וידידותי למשתמש, ובסופו של דבר מביאה לייעול תהליך קבלת ההחלטות בארגון".

 

אודות InnoCom

חברת InnoCom הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT אמריקאיות מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. חברת InnoCom הינה שותפה עסקית של קבוצת אמן.

אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.

למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת: www.innocom.co.il



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.