אופלי » Blog Archive » זיילינקס משיקה את ה-All Programmable Abstractions לשיפור הפרודוקטיביות ולהאצה של עד פי 15 בפיתוח FPGAs ו-SoCs מורכבים


זיילינקס משיקה את ה-All Programmable Abstractions לשיפור הפרודוקטיביות ולהאצה של עד פי 15 בפיתוח FPGAs ו-SoCs מורכבים

Xilinx (זיילינקס), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), הודיעה על יוזמת ה-All Programmable Abstractions המיועדת לשפר את הפרודוקטיביות של מתכנני חומרה ולעזור למפתחי המערכות והתוכנה למנף באופן ישיר שבבי תלת ממד, SoCs ו-FPGAs מתכנתים.

All Programmable Abstractions

All Programmable Abstractions

זיילינקס וחברות המשתייכות למערכת האקו שלה, ביניהן MathWorks® ו-National Instruments® תומכות כעת בשילוב של תוכנה, מודל, פלטפורמה וסביבות תכנון מבוססות IP. הסביבות הללו מאפשרות גרפיקה ברמה גבוהה ושפת תכנות מבוססת טקסט כדוגמת C, C++, SystemC ובקרוב גם OpenCL™ (שפת מחשוב פתוחה) עם טכנולוגיית אוטומציה מתקדמת המתרגמת את השפות הללו ליישומים ממוטבים. הפשטות (אבסטרקציות) כאלה ברמת המערכת והתוכנה משלימות את ההפשטות של תכנון מבוסס C ואינטגרציית IP שכבר הוכחו כמסייעות להאצה של עד פי 15 בפיתוח של FPGAs ו-SoCs מורכבים בהשוואה למתודולוגיות RTL קיימות.

 

כדי להאיץ את היצירה של תכנונים משולבים ומורכבים בהתקני All Programmable מספקת זיילינקס את Vivado® IP Integrator :IPI. ה-Vivado IPI מאיץ את האינטגרציה של ה-IP  של הלקוח,  LogiCORE ו-SmartCORE מבית זיילינקס, IP מצד שלישי, תכנוני Simulink® של MathWorks הבנויים עם System Generator של זיילינקס, ו-IP מסונתז ב-C/C++ ו-System C ביחד עם Vivado High-Level Synthesis :HLS.

 

ה-Vivado IPI מבוסס על תקני תעשייה כדוגמת ה-ARM® AXI לחיבורים פנימיים והמטא-נתונים IPXACT לזיווד IP ומספק מכלול חכם עם תכונת תיקון תוך כדי בנייה של תכנונים הממוטבים ביחד עם פתרונות מתכנתים של זיילינקס. כאשר יעד התכנון הוא SoCs ניתנות לתכנות מסוגZynq®-7000  יכולים צוותי התכנון לעשות שימוש חוזר, לזהות במהירות ולשלב הן IP חומרה והן תוכנה המיועדים עבור מערכת העיבוד כפולת הליבה של ARM ומארג FPGA עתיר הביצועים.

אודות Xilinx

Xilinx (נאסד"ק XLNX), הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות מתכנתים לרכיבים דיגיטליים (FPGA), מערכות מתוכנתות על שבב (SoC), ורכיבי תלת מימד (D IC3). הפתרונות המתכנתים של Xilinx משולבים בתכנונים של  מגוון יישומים. לקוחות Xilinx יכולים לשנות או לשדרג את התכונות והפונקציות של מוצריהם "תוך כדי עבודה" – להתאים עצמם לתקנים חדשים ולהגדיר מחדש את החומרה עבור יישום ספציפי. טכנולוגיה זו של שינויים מיידיים "תוך כדי עבודה" (on-the-fly) מאפשרת האצה של זמן היציאה לשוק, בידול המוצרים והפחתת העלויות.

                        Xilinx הוקמה ב-1984 ומעסיקה 3,500 איש ברחבי העולם. משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בעמק הסיליקון, סן-חוזה, קליפורניה.
פעילות Xilinx ישראל מתמקדת בשיווק ומכירות באופן ישיר ובאמצעות אבנט ישראל. מנכ"ל  Xilinx העולמית –  משה גבריאלוב, מנכ"ל Xilinx ישראל – גדעון קדם.
אתר החברה: www.xilinx.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.